Follow Tuto

Najczęściej zadawane pytania dotyczące gry

  1. Pomocy! Moja gra nie wczytuje się.
    Często pomagają następujące kroki:
    1: Zamknij wszystkie przeglądarki internetowe i ponownie otwórz stronę.
    2: Odśwież stronę (Ctrl + F5).
    3: Wyczyść pamięć podręczną (Ctrl + Shift + Delete, i wybierz wszystko oprócz Twojego hasła).

    Nadal nie działa? Spróbuj tego:
    1: Sprawdź tutaj swoje wersje Flash i Shockwave.
    2: Spróbuj użyć innej przeglądarki (Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome itp.).

  2. Czy mogę grać na telefonie komórkowym?
    W niektóre z naszych gier można grać na telefonach komórkowych. Wejdź na naszą stronę, używając swojego telefonu komórkowego, a zostaniesz przekierowany do wersji dla komórek. Wszystkie wymienione tam gry mogą być uruchomione na telefonie komórkowym. Cały czas pracujemy nad dodawaniem nowych gier, więc wracaj do nas co jakiś czas, żeby sprawdzić nasze gry na telefony komórkowe!

    Uwaga: w nasze gry społecznościowe nie można grać na telefonach komórkowych ani tabletach, ponieważ nie obsługują Flasha.

  3. Jak zapisać postępy w grze?
    Postępy w grach społecznościowych będą zapisywane, jeśli masz zarejestrowane konto. Możesz zarejestrować konto, wybierając w prawym górnym rogu ekranu opcję "Zarejestruj". W innych rodzajach gier najlepsze wyniki i zdobyte nagrody zapisywane są na Twoim koncie.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące konta

  1. Jak usunąć swoje konto?
    Aby usunąć swoje konto, kliknij tutaj.

  2. Mój adres e-mail został wykorzystany do stworzenia konta bez mojej zgody. Jak usunąć konto?
    Możesz łatwo usunąć konto, jeśli masz dostęp do skrzynki e-mail, do której je przypisano. Wykonaj następujące kroki:
    1: Wejdź na tę stronę i poproś o nowe hasło.
    2: Po otrzymaniu nowego hasła możesz się wyrejestrować, używając tej strony.

  3. Jak dodać znajomych?
    Kliknij w prawym górnym rogu ekranu opcję "Profil". Idź do zakładki "Znajomi" i dodaj imię znajomego. Gdy znajdziesz znajomego, kliknij "Wyślij zaproszenie do znajomych". Pojawi się okno z potwierdzeniem.

    Możesz również dodawać znajomych, używając opcji "Szukaj znajomych", dzięki której sprawdzisz, czy ktoś z Twoich znajomych jest zarejestrowany na stronie.

  4. Czy mogę mieć więcej niż 500 znajomych?
    Możesz mieć maksymalnie 500 znajomych. Jeśli chcesz dodać więcej znajomych, musisz najpierw usunąć innych znajomych.

  5. Jak usunąć znajomych?
    Wejdź do "Profilu" i kliknij zakładkę "Znajomi". Na dole strony zobaczysz listę znajomych, a po prawej stronie — opcję "Usuń znajomego". Kliknij ją i jeszcze raz potwierdź usunięcie. Twój znajomy został usunięty. Musisz usuwać każdego znajomego pojedynczo, więc nie usuniesz przypadkowo niewłaściwej osoby.

  6. Jak mogę zmienić dane konta?
    • Aby zmienić lub edytować imię, idź do zakładki Aktualizuj dane.
    • Aby ustawić swój profil jako prywatny lub publiczny, idź do ustawień profilu.
    • Aby zmienić swój adres e-mail albo hasło, idź do zakładki zmień hasło.
    • Po zarejestrowaniu konta nasz system nie pozwala na zmianę płci, nazwy użytkownika ani wieku.
    Jeśli popełnisz błąd, radzimy usunąć konto (zobacz powyżej "Jak usunąć konto?") i założyć nowe. Możesz wtedy wybrać inną nazwę użytkownika.

  7. Jak odzyskać nowe hasło?
    Aby odzyskać nowe hasło, kliknij tutaj. Możesz odzyskać swoje hasło tylko wtedy, gdy podczas rejestracji użyty został ważny adres e-mail, do którego masz dostęp. Jeśli w skrzynce odbiorczej nie widzisz naszej wiadomości, sprawdź folder "Spam". Kliknij link zawarty w naszej wiadomości e-mail i postępuj zgodnie z instrukcjami. Jeśli wykonasz wszystkie kroki i nadal nie otrzymasz naszego e-maila, spróbuj ponownie później!

  8. Nie mam dostępu do mojej nazwy użytkownika/profilu.
    Przykro nam, że nie masz dostępu do swojej nazwy użytkownika/profilu. W tym przypadku nie jesteśmy w stanie go odzyskać. Odpowiadasz za to, by trzymać dane o swoim profilu w bezpiecznym miejscu. Przeczytaj więcej o naszej polityce w zakładce Warunki korzystania z witryny i Polityka prywatności, dzieci i rodzice.

  9. Dlaczego mnie zablokowano?
    Konto zostaje zablokowane, gdy użytkownik naruszy warunki zaakceptowane przy rejestracji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zakresie odpowiedzialności graczy na naszej stronie, przeczytaj nasze Warunki korzystania z witryny.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności

  1. Czym są kredyty?
    Kredyty stanowią walutę w grach. Tak jak w prawdziwym życiu, możesz przeznaczyć kredyty na zakup fajnych przedmiotów. Możesz ich użyć także do przyśpieszenia misji, aby robić szybsze postępy w grze. Zakup kredytów w grach, gdzie są one dostępne, jest całkowicie opcjonalny — to Ty decydujesz o sposobie gry!

  2. Dlaczego w grach wykorzystywane są kredyty?
    W latach 80 grano w gry na automatach, uruchamianych poprzez wrzucenie monety. Te wszystkie drobne płatności wystarczały na pokrycie kosztów utrzymania automatu i tworzenie nowych gier. W grach online te niewielkie płatności są zintegrowane z grą, a Ty możesz grać za darmo. Pieniądze, zamienione przez graczy na kredyty, wykorzystujemy na ulepszanie naszych gier i tworzenie nowych. We wszystkie gry można grać za darmo, lecz jeśli zakupisz kilka kredytów, przyczynisz się do utrzymania i rozwoju swojej ulubionej gry.

  3. Jak mogę kupić kredyty?
    Jeśli w grze możliwy jest zakup kredytów, w górnym rogu ekranu zobaczysz zakładkę oznaczoną jako „Dodaj złoto” lub „Dodaj kredyty”. Kliknięcie zakładki uruchomi proces płatności. Po kilku kolejnych kliknięciach kredyty zostaną dodane na Twoje konto. Nic trudnego!

  4. Jak mogę zapłacić?
    Systemy finansowe i prawne poszczególnych krajów różnią się od siebie, dlatego gracze z różnych części świata płacą za swoje kredyty inaczej. Kupując kredyty, zobaczysz tylko te metody płatności, które są dostępne w Twoim kraju/regionie. Wielu naszych graczy płaci, korzystając z kart kredytowych, przelewów bankowych oraz SMS-ów.

  5. Czy to jest bezpieczne?
    Wraz z operatorami płatności dokładamy wszelkich starań, by chronić Twoje dane finansowe przy użyciu zaawansowanych środków bezpieczeństwa, w tym szyfrowania. Nigdy nie ujawniamy Twoich danych finansowych poza procesem płatności. Na naszej stronie internetowej śledzimy całą aktywność związaną z płatnościami, aby móc wykryć każde zachowanie mogące wskazywać na oszustwo lub wyłudzenie danych.

  6. Potrzebuję pomocy!
    Jeśli podczas dokonywania płatności wystąpi jakikolwiek problem, służymy swoją pomocą. Najpierw przejdź ponownie przez opisane przez nas kroki w części ‘Pomocy!". Moja gra nie wczytuje się’.
    .Jeśli nie rozwiąże to Twojego problemu, skontaktuj się z nami, wypełniając formularz kontaktowy. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

  7. Moje dziecko dokonało płatności bez mojej zgody.
    Aby dokonanie płatności online było możliwe, zakładamy, że gracz dokonujący płatności ma pozwolenie posiadacza karty. Wynika to stąd, że nie mamy możliwości zobaczenia jego podpisu ani poproszenia go o wprowadzenia numeru PIN, tak jak w sklepie. Zalecamy, by zawsze samodzielnie dokonywać płatności za pomocą karty kredytowej zamiast udostępniać ją dziecku. Jeśli Twoje dziecko bez pytania o zgodę skorzystało z Twojej karty kredytowej, konta bankowego lub konta telefonicznego, prosimy powiadomić nas poprzez poniższy formularz , podając jak najwięcej informacji. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem najszybciej, jak to możliwe. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj .

  8. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące naszej polityki prywatności oraz polityki przeciwdziałania nadużyciom, skontaktuj się z nami .

Najczęstsze pytania o ochronie prywatności i postępowaniu w przypadku nadużyć.

  1. Gdzie mogę zgłosić nadużycie?
    Bardzo poważnie podchodzimy do nadużyć i aktywnie monitorujemy publikowane treści (awatary, komentarze itp.). Jednakże niektórzy użytkownicy mogą czasem omijać nasze środki bezpieczeństwa. Możesz pomóc nam w utrzymywaniu miłej atmosfery i porządku na naszej stronie, zgłaszając złe zachowanie. W tym celu kliknij "Zgłoś ten element" poniżej lub obok dowolnej wiadomości bądź awatara.

    Kiedy zgłosisz naruszenie, jak najszybciej podejmiemy odpowiednie kroki.

  2. Gdzie mogę zgłosić inne naruszenia?
    W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań dotyczących naszych zasad ochrony prywatności prosimy o kontakt.

Najczęściej zadawane pytania przez rodziców

  1. Czy moje dziecko może wydawać pieniądze?
    W niektórych grach można kupować wirtualne produkty, aby zdobyć dodatkowe funkcje. Jest to całkowicie dobrowolne.

    Wszystkie gry umieszczane na tej stronie internetowej są darmowe, ale niekiedy dodatkowe funkcje wymagają dokonania zakupu. Jako rodzic możesz autoryzować zakupy, ale gracze mogą również dokonywać płatności np. za pomocą telefonu komórkowego. Inne metody płatności to iDEAL, DineroMail, paysafecard, PayPal oraz karty kredytowe.

    Zalecamy, aby rodzice porozmawiali z dziećmi o możliwościach i konsekwencjach wydawania pieniędzy w grach oraz monitorowali ich działania w Internecie. Możesz również rozważyć:
    • Zablokowanie lub ograniczenie korzystania z premiowanych numerów telefonów we własnym telefonie lub telefonie należącym do dziecka.
    • Zablokowanie lub ograniczenie korzystania z usługi SMS we własnym telefonie lub telefonie należącym do dziecka.

    Ze względów bezpieczeństwa nie dawaj swojemu dziecku dostępu do swojego numeru PIN ani danych kart kredytowej. Jeśli chcesz dać dziecku pieniądze do wydawania w Internecie, bezpieczniejszą opcją będzie użycie systemu przedpłaty, np. paysafecard.

  2. Jakie kroki podejmuje Spil Games, aby chronić moje dziecko na tej stronie internetowej?
    Bardzo poważnie podchodzimy do nadużyć i aktywnie monitorujemy nasze strony internetowe. Naszym celem jest stworzenie bezpiecznego środowiska online, interesującego dla dzieci i bezpiecznego w oczach rodziców.

    Od czasu do czasu nasze środki bezpieczeństwa mogą być omijane przez użytkowników. Każdy członek naszej społeczności ma możliwość zgłaszania zachowania lub treści, które uzna za nieodpowiednie. Jeśli zauważysz coś, co twoim zdaniem przekracza granice, kliknij "Zgłoś" obok treści lub komentarza. Sprawdzamy zgłoszone treści jak najszybciej i podejmujemy odpowiednie działania.