Gry Strategia

  • Kowal Jack
    Kowal Jack
    Zagrano 158561 razy

    Kto ocali porwaną królewnę? Osioł i jego kudłaty pomocnik... to oczywiste!

  • Takeover
    Takeover
    Zagrano 124406 razy

    Zaprowadź pokój i pomyślność na nowo w królestwie. Stań do walki!

  • Pośpiech w królestwie
    Pośpiech w królestwie
    Zagrano 61292 razy

    Jesteś jednym z największych generałów w królestwie, a twoją specjalnością jest obrona za pomocą wież...

  • Plants vs Zombies
    Plants vs Zombies
    Zagrano 183182 razy

    Jako ogrodnik bądź gotowy mimo strachu: zombie nadchodzą i tylko kwiaty mogą je powstrzymać!

  • Strike Force Kitty League
    Strike Force Kitty League
    Zagrano 25426 razy

    Waleczne kotki są gotowe ponownie stanąć do walki w wielkiej bitwie przeciwko królestwu szopów! Wygraj bitwę, pozbądź się wrogów i oczywiście baw się dobrze!

  • Ukraść diamenty
    Ukraść diamenty
    Zagrano 59135 razy

    Obrabowanie tego muzeum nie będzie tak proste, jak się wydaje...

  • Kingdom Rush: Frontiers
    Kingdom Rush: Frontiers
    Zagrano 98188 razy

    O nie! Zaatakowano Hammerhead! Obejmij dowództwo nad królewskimi wojskami i pokaż wrogom, kto tu rządzi.

  • Gniew Dzidzilli
    Gniew Dzidzilli
    Zagrano 9887 razy

    Ta mała jaszczura ma wielką ochotę na demolkę. Nie może się doczekać, kiedy zacznie siać zniszczenie!

  • Potyczki z nieumarłymi
    Potyczki z nieumarłymi
    Zagrano 15004 razy

    Zbliżają się legiony nieumarłych. Obroń granice średniowiecznego królestwa przed napaścią.

  • Rosnące robale 2
    Rosnące robale 2
    Zagrano 21955 razy

    Który robal rano wstaje, temu krowa się dostaje.

  • Keeper Of The Grove 3
    Keeper Of The Grove 3
    Zagrano 11309 razy

    Hordy potworów chcą skraść twoje cenne protony. Broń swojej ojczyzny za wszelką cenę!

  • Xeno Tactic
    Xeno Tactic
    Zagrano 8700 razy

    Rozmieść działa tak, by pokonać obcych.

  • Mario Giant Journey
    Mario Giant Journey
    Zagrano 5063 razy

    W tej grze Mario, Luigi i księżniczka Peach muszą pracować jako zespół, aby w każdym etapie dotrzeć do wyjścia! Steruj z osobna każdą postacią, a każde z nich musi pomagać pozostałym, aby dotrzeć do drzwi. Pamiętaj, aby połączyć ich w zgraną drużynę i stworzyć z nich Gigantycznego Mario!

  • Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
    Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
    Zagrano 7115 razy

    Przygotuj się na dziką rozróbę w dżungli.

  • Toy Defense
    Toy Defense
    Zagrano 46452 razy

    Może są z plastiku, ale potrafią wymierzyć śmiertelny cios! Rozmieść strategicznie swoich żołnierzy i działa, aby skutecznie bronić bazy w tej wciągającej grze obronnej.

  • Małe karabiny
    Małe karabiny
    Zagrano 20674 razy

    Do boju, żołnierzu! W twoją stronę zmierza wróg.

  • Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Zagrano 4523 razy

    O nie! Te wesolutkie elfy są tylko pożywką dla robaków.

  • Arena skarbów
    Arena skarbów
    Zagrano 5053 razy

    Weź udział w tej klasycznej wielkiej bitwie i przygotuj się na solidną dawkę adrenaliny.

  • Dzień X: Podróż w czasie
    Dzień X: Podróż w czasie
    Zagrano 16146 razy

    Pomóż temu podróżującemu w czasie profesorowi, bo inaczej zjedzą go dinozaury!

  • Age of War 2
    Age of War 2
    Zagrano 56883 razy

    Broń swojego zamku przed natrętnymi sąsiadami. Potrafią być naprawdę dokuczliwi!

  • 1941 Frozen Front
    1941 Frozen Front
    Zagrano 26632 razy

    Przenieś się w czasie do II wojny światowej w tej pierwszorzędnej, wojennej grze strategicznej. Czy potrafisz przeprowadzić bataliony czołgów przez mroźne przestworza Rosji i pokonać wrogów?

  • Blitz Tactics
    Blitz Tactics
    Zagrano 18002 razy

    Czy zdołasz zdobyć wszystkie bazy wroga, unikając otwartego starcia z jego oddziałami?

  • Karaibski admirał
    Karaibski admirał
    Zagrano 9028 razy

    Piraci atakują karaibskie wody. To ty jesteś ostatnim bastionem, oddzielającym porządek od chaosu.

  • Giants vs Dwarves Td
    Giants vs Dwarves Td
    Zagrano 3282 razy
  • Strategy Defence 3
    Strategy Defence 3
    Zagrano 10955 razy

    Trenuj żołnierzy, stawiaj wieże, użyj specjalnej broni i zniszcz zamek wroga.

  • Battle For the Galaxy
    Battle For the Galaxy
    Zagrano 594 razy

    Kto zwycięży w tej wielkiej wojnie i zadecyduje o losach całej galaktyki? Przejmij stery nad swoimi siłami zbrojnymi, zbuduj bazy i walcz o przetrwanie w tej wojskowej grze strategicznej w czasie rzeczywistym.

  • Walki mutantów 2
    Walki mutantów 2
    Zagrano 15273 razy

    Weź udział w walce, odblokuj nowe geny i zobacz, czy pokonasz najsilniejsze mutanty na tej planecie w drugiej części gry Walki mutantów!

  • Rosnące robale 1
    Rosnące robale 1
    Zagrano 7625 razy

    Czy robaki mogą mieć wilczy apetyt? Bo ten tutaj z pewnością jest głodny...

  • Ulica handlowa
    Ulica handlowa
    Zagrano 10077 razy

    Temu miasteczku przydałaby się ulica handlowa z prawdziwego zdarzenia. Czy pomożesz ekipie budowlanej taką zbudować?

  • Strategy Defence
    Strategy Defence
    Zagrano 884 razy

    Zastrzel wszystkich wrogów i idź do następnego poziomu.

  • Royal Offense 2
    Royal Offense 2
    Zagrano 6235 razy
  • Renegaci
    Renegaci
    Zagrano 7268 razy

    Gotów na bunt? Udowodnij to i jak najszybciej dotrzyj do wyjścia!

  • Jesteśmy robotami 2
    Jesteśmy robotami 2
    Zagrano 1451 razy

    Ułóż trzy takie same roboty jeden na drugim, aby usunąć je z ekranu w tej grze w stylu Tetris!

  • Age Of Steel
    Age Of Steel
    Zagrano 2155 razy

    Jesteś ostatnią nadzieją dla ludzkości, komendancie! Przejmij kontrolę nad tym posterunkiem i broń go przed siłami wroga. Wróg będzie cię atakować z każdej strony!

  • Zombie: Gwiezdna wojna
    Zombie: Gwiezdna wojna
    Zagrano 15934 razy

    Te zombiaki zniszczyły ogród, a potem, jakby tego było mało, wzbiły się w niebo, by siać zniszczenie w twoim spokojnym życiu. Staw im czoła i wygraj!

  • Frozen Islands: New Horizons
    Frozen Islands: New Horizons
    Zagrano 20875 razy

    Ci dumni Wikingowie właście wrócili z epickiej podróży. Chcą wreszcie odprężyć się i najeść podczas wielkiej uczty. Niestety, król ma inne plany! Znalazł właśnie mapę ze skarbem i jest gotów wyruszyć na spotkanie kolejnej przygody. Smakowity indyk i orzeźwiający miód pitny będą musiały poczekać. Dołącz do zuchwałej drużyny Wikingów i podejmij walkę, podróżując przez wszystkie oceany świata.

    • Wojny światowe
      Wojny światowe
      Zagrano 2859 razy

      Czy uda ci się podbić znajdujące się na mapie terytoria w iście imperialistycznym stylu i zaspokoić pragnienie władzy? Stwórz własną armię, wybierz liczbę graczy oraz daty bitew. Czy twoja strategia okaże się najlepsza i zapewni ci zwycięstwo w tej wojnie?

    • Robots Continue Work Sequence
      Robots Continue Work Sequence
      Zagrano 949 razy

      Przyszłość stała się teraźniejszością. Zbudowanie i stworzenie nowej cywilizacji w tej najnowszej grze 3D online w przeglądarce, Robots Continue Work Sequence, zależy tylko od Ciebie. Pomóż stworzyć lepszą przyszłość dla wszystkich robotów!

    • Elfy kontra potwory
      Elfy kontra potwory
      Zagrano 12568 razy

      Broń zamku przed hordami orków i potworów w tej grze na urządzenia mobilne i komputery.

    • Defensywa krzyżowca
      Defensywa krzyżowca
      Zagrano 6005 razy

      Wróg wkrótce zaatakuje. Każ łucznikom i rycerzom szybko zająć pozycje!

    • Dom wilków
      Dom wilków
      Zagrano 1637 razy

      Żaden dom nie przetrwa, jeśli nie będzie przygotowany do wojny i do rozwoju własnych ziem. W Domu wilków to ty rozbudowujesz swój dom, by był jeszcze mocniejszy i lepszy. Kieruj swoimi oddziałami, ucz je atakowania, polowania, naprawy budynków i poszukiwania zasobów. Zostań przywódcą hordy, z którą nikt nie wygra!

    • Galaxy Siege 3
      Galaxy Siege 3
      Zagrano 1957 razy

      Przygotuj się na kolejną intergalaktyczną misję. Czy jesteś gotowy na kolejną kosmiczną podróż, pełną starć i potyczek?

    • Shop Empire 2
      Shop Empire 2
      Zagrano 10138 razy

      Przemierz cały glob i zaprojektuj najwspanialsze centra handlowe na świecie.

    • Wściekłe pszczoły
      Wściekłe pszczoły
      Zagrano 7373 razy

      Te owady szykują się do walki. Przygotuj się do wielkiej bitwy z udziałem tych maleństw!

    • Crusader Defense: Pakiet poziomów 2
      Crusader Defense: Pakiet poziomów 2
      Zagrano 7211 razy

      Wróć do świata emocjonujących przygód i przygotuj się na kolejną serię elektryzujących walk. Zbierz swoje oddziały i broń miasta przed wrogami w tej grze o obronie wieży.

    • Biplane Bomber
      Biplane Bomber
      Zagrano 3955 razy

      Wykonaj misję dobrze, inaczej nie będzie już czego bronić...

    • Alliant - Defence of the Colony
      Alliant - Defence of the Colony
      Zagrano 4213 razy

      Aby ocalić nowy dom ludzi, aby zachować samą rasę ludzką, drużyna wojowników musi zmierzyć się z NIM.

    • Księżycowa pustynia
      Księżycowa pustynia
      Zagrano 3612 razy

      W odległym świecie kiepsko uzbrojona grupa wyrzutków walczy o przeżycie ze złą siłą spoza galaktyki.

Gry strategiczne wymagają planowania i szerokiego spojrzenia. Strategia to więcej niż logika. To dalekosiężny plan zdobycia dominacji i odniesienia sukcesu, czy w obronie wieży albo bazy, czy przy kierowaniu armią lub narodem, przy prowadzeniu polowania na wiedźmy lub kradzieży diamentów. Zacznijmy od rządzenia królestwami i armiami – mogą się one znajdować w różnych sceneriach, również w świecie fantazji, futurystycznym albo science fiction, historycznym albo zupełnie realistycznym. Czasem prowadzisz żołnierzy na bitwę, czasem musisz pokonać atakujące armie. Ale wojna nie musi być twoim jedynym celem. Istnieją również gry, które są czymś więcej niż tylko łamigłówkami – to zadania wymagające myślenia i planowania kilka kroków naprzód. Poćwicz planowanie i umiejętność krytycznego myślenia. Myśl długoterminowo, graj na różne sposoby. Nasze darmowe gry strategiczne pozwolą ci zostać mistrzem zupełnie za darmo! Pamiętaj, że cały czas dodajemy nowe gry.