Gry Strategia

  • Kowal Jack
    Kowal Jack
    Zagrano 146392 razy

    Kto ocali porwaną królewnę? Osioł i jego kudłaty pomocnik... to oczywiste!

  • Plants vs Zombies
    Plants vs Zombies
    Zagrano 140255 razy

    Jako ogrodnik bądź gotowy mimo strachu: zombie nadchodzą i tylko kwiaty mogą je powstrzymać!

  • Takeover
    Takeover
    Zagrano 110203 razy

    Zaprowadź pokój i pomyślność na nowo w królestwie. Stań do walki!

  • Pośpiech w królestwie
    Pośpiech w królestwie
    Zagrano 49885 razy

    Jesteś jednym z największych generałów w królestwie, a twoją specjalnością jest obrona za pomocą wież...

  • Ukraść diamenty
    Ukraść diamenty
    Zagrano 35673 razy

    Obrabowanie tego muzeum nie będzie tak proste, jak się wydaje...

  • Strike Force Kitty League
    Strike Force Kitty League
    Zagrano 19413 razy

    Waleczne kotki są gotowe ponownie stanąć do walki w wielkiej bitwie przeciwko królestwu szopów! Wygraj bitwę, pozbądź się wrogów i oczywiście baw się dobrze!

  • Toy Defense
    Toy Defense
    Zagrano 29925 razy

    Może są z plastiku, ale potrafią wymierzyć śmiertelny cios! Rozmieść strategicznie swoich żołnierzy i działa, aby skutecznie bronić bazy w tej wciągającej grze obronnej.

  • Xeno Tactic
    Xeno Tactic
    Zagrano 8693 razy

    Rozmieść działa tak, by pokonać obcych.

  • Walki mutantów 2
    Walki mutantów 2
    Zagrano 8672 razy

    Weź udział w walce, odblokuj nowe geny i zobacz, czy pokonasz najsilniejsze mutanty na tej planecie w drugiej części gry Walki mutantów!

  • Wojny światowe
    Wojny światowe
    Zagrano 3263 razy

    Czy uda ci się podbić znajdujące się na mapie terytoria w iście imperialistycznym stylu i zaspokoić pragnienie władzy? Stwórz własną armię, wybierz liczbę graczy oraz daty bitew. Czy twoja strategia okaże się najlepsza i zapewni ci zwycięstwo w tej wojnie?

  • Dzień X: Podróż w czasie
    Dzień X: Podróż w czasie
    Zagrano 13052 razy

    Pomóż temu podróżującemu w czasie profesorowi, bo inaczej zjedzą go dinozaury!

  • Age of War 2
    Age of War 2
    Zagrano 34269 razy

    Broń swojego zamku przed natrętnymi sąsiadami. Potrafią być naprawdę dokuczliwi!

  • Starożytna planeta
    Starożytna planeta
    Zagrano 3133 razy

    Siądź za sterami tego międzygalaktycznego statku i przeżyj ekscytującą przygodę w dalekim kosmosie.

  • Potyczki z nieumarłymi
    Potyczki z nieumarłymi
    Zagrano 10818 razy

    Zbliżają się legiony nieumarłych. Obroń granice średniowiecznego królestwa przed napaścią.

  • Rosnące robale 2
    Rosnące robale 2
    Zagrano 14812 razy

    Który robal rano wstaje, temu krowa się dostaje.

  • Imperator
    Imperator
    Zagrano 9326 razy

    Stań na czele Cesarstwa Rzymskiego. Czy uda ci się podbić świat z pomocą tej potężnej armii?

  • Island Defense
    Island Defense
    Zagrano 1112 razy

    W tej najnowszej, bezpłatnej grze strategicznej Island Defense, twoim zadaniem jest obrona wyspy. Nadciągają piraci, którzy chcą zagarnąć twój skarb! Pokonaj ich za pomocą różnego rodzaju broni.

  • Duels Defence
    Duels Defence
    Zagrano 2572 razy

    Umieść swoje wieże w odpowiednich miejscach i postaraj się zlikwidować wszystkich wrogów.

  • Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
    Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
    Zagrano 5139 razy

    Przygotuj się na dziką rozróbę w dżungli.

  • Potyczki Sześciokątów
    Potyczki Sześciokątów
    Zagrano 786 razy

    Uzyskaj liczebną przewagę nad wrogiem i zmiażdż go na polu bitwy!

  • Zombie: Gwiezdna wojna
    Zombie: Gwiezdna wojna
    Zagrano 8797 razy

    Te zombiaki zniszczyły ogród, a potem, jakby tego było mało, wzbiły się w niebo, by siać zniszczenie w twoim spokojnym życiu. Staw im czoła i wygraj!

  • Dangerous Adventure 2
    Dangerous Adventure 2
    Zagrano 5686 razy

    Witamy w Akademii Bohaterów! W tej grze w dopasowanie 3 identycznych elementów utoruj sobie drogę przez mapę, rozwiązuj zagadki, które mają rozwijać twoje umiejętności i zbieraj lepsze karty walki i inne ulepszenia.

  • Shop Empire 2
    Shop Empire 2
    Zagrano 6540 razy

    Przemierz cały glob i zaprojektuj najwspanialsze centra handlowe na świecie.

  • Gniew Dzidzilli
    Gniew Dzidzilli
    Zagrano 7615 razy

    Ta mała jaszczura ma wielką ochotę na demolkę. Nie może się doczekać, kiedy zacznie siać zniszczenie!

  • Giants vs Dwarves Td
    Giants vs Dwarves Td
    Zagrano 2500 razy
  • Dom wilków
    Dom wilków
    Zagrano 2377 razy

    Żaden dom nie przetrwa, jeśli nie będzie przygotowany do wojny i do rozwoju własnych ziem. W Domu wilków to ty rozbudowujesz swój dom, by był jeszcze mocniejszy i lepszy. Kieruj swoimi oddziałami, ucz je atakowania, polowania, naprawy budynków i poszukiwania zasobów. Zostań przywódcą hordy, z którą nikt nie wygra!

  • Feudalism 2
    Feudalism 2
    Zagrano 6564 razy

    W tych wiekach mistrzostwo w posługiwaniu się bronią było kluczem do zdobycia władzy!

  • Blitz Tactics
    Blitz Tactics
    Zagrano 13159 razy

    Czy zdołasz zdobyć wszystkie bazy wroga, unikając otwartego starcia z jego oddziałami?

  • Keeper Of The Grove 3
    Keeper Of The Grove 3
    Zagrano 13104 razy

    Hordy potworów chcą skraść twoje cenne protony. Broń swojej ojczyzny za wszelką cenę!

  • Małe karabiny
    Małe karabiny
    Zagrano 16453 razy

    Do boju, żołnierzu! W twoją stronę zmierza wróg.

  • Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Zagrano 4041 razy

    O nie! Te wesolutkie elfy są tylko pożywką dla robaków.

  • Biplane Bomber
    Biplane Bomber
    Zagrano 3837 razy

    Wykonaj misję dobrze, inaczej nie będzie już czego bronić...

  • Sierra 7
    Sierra 7
    Zagrano 2200 razy

    Broń gotowa, instrukcje są, więc czas rozpocząć misję i pokonać wroga. Tylko my możemy utrzymać spokój w kraju; jeśli to konieczne, nawet siłą! Sierra 7 to najwspanialsza strzelanka internetowa, w której świat gry oglądany jest oczami jej bohatera.

  • 1941 Frozen Front
    1941 Frozen Front
    Zagrano 15654 razy

    Przenieś się w czasie do II wojny światowej w tej pierwszorzędnej, wojennej grze strategicznej. Czy potrafisz przeprowadzić bataliony czołgów przez mroźne przestworza Rosji i pokonać wrogów?

  • Wspaniały podbój
    Wspaniały podbój
    Zagrano 2213 razy

    Zła czerwona armia skradła twój cenny amulet! Spróbuj go odzyskać i daj im nauczkę!

  • Dowódca batalionu 2
    Dowódca batalionu 2
    Zagrano 11722 razy

    Ty kontra milion wrogów. Łatwizna! Chwyć za broń i bierz się do roboty.

    • Stacker War
      Stacker War
      Zagrano 12829 razy

      Orkowie myślą, że mogą w mgnieniu oka podbić twoje królestwo. Nie pozwolisz na to, prawda?

    • School Wars
      School Wars
      Zagrano 3751 razy

      Klikaj na studentach by przemieścić ich na jednostki wroga i wygraj bitwę.

    • Alliant - Defence of the Colony
      Alliant - Defence of the Colony
      Zagrano 3707 razy

      Aby ocalić nowy dom ludzi, aby zachować samą rasę ludzką, drużyna wojowników musi zmierzyć się z NIM.

    • Strategy Defence 3
      Strategy Defence 3
      Zagrano 8420 razy

      Trenuj żołnierzy, stawiaj wieże, użyj specjalnej broni i zniszcz zamek wroga.

    • Rosnące robale 1
      Rosnące robale 1
      Zagrano 4499 razy

      Czy robaki mogą mieć wilczy apetyt? Bo ten tutaj z pewnością jest głodny...

    • Bloons Tower Defence 2
      Bloons Tower Defence 2
      Zagrano 3468 razy

      Tower Defence z nowymi planszami, nowe balony, wieże i ulepszenia!

    • Karaibski admirał
      Karaibski admirał
      Zagrano 6424 razy

      Piraci atakują karaibskie wody. To ty jesteś ostatnim bastionem, oddzielającym porządek od chaosu.

    • Skarb na Tajemniczej Wyspie
      Skarb na Tajemniczej Wyspie
      Zagrano 1123 razy

      Potrzebujesz wybitnej inteligencji i bystrego oka, jeśli chcesz opuścić tę wyspę żywy!

    • Galaxy Siege 3
      Galaxy Siege 3
      Zagrano 1718 razy

      Przygotuj się na kolejną intergalaktyczną misję. Czy jesteś gotowy na kolejną kosmiczną podróż, pełną starć i potyczek?

    • Frozen Islands: New Horizons
      Frozen Islands: New Horizons
      Zagrano 16318 razy

      Ci dumni Wikingowie właście wrócili z epickiej podróży. Chcą wreszcie odprężyć się i najeść podczas wielkiej uczty. Niestety, król ma inne plany! Znalazł właśnie mapę ze skarbem i jest gotów wyruszyć na spotkanie kolejnej przygody. Smakowity indyk i orzeźwiający miód pitny będą musiały poczekać. Dołącz do zuchwałej drużyny Wikingów i podejmij walkę, podróżując przez wszystkie oceany świata.

    • Defensywa krzyżowca
      Defensywa krzyżowca
      Zagrano 5335 razy

      Wróg wkrótce zaatakuje. Każ łucznikom i rycerzom szybko zająć pozycje!

    • Strażnik lasu 2
      Strażnik lasu 2
      Zagrano 3223 razy

      Chciwe stworzenia chcą obrabować magiczny las, a Ty musisz je powstrzymać. Stwórz sobie wyjątkowych obrońców, którzy ochronią kryształy przed kradzieżą.

Gry strategiczne wymagają planowania i szerokiego spojrzenia. Strategia to więcej niż logika. To dalekosiężny plan zdobycia dominacji i odniesienia sukcesu, czy w obronie wieży albo bazy, czy przy kierowaniu armią lub narodem, przy prowadzeniu polowania na wiedźmy lub kradzieży diamentów. Zacznijmy od rządzenia królestwami i armiami – mogą się one znajdować w różnych sceneriach, również w świecie fantazji, futurystycznym albo science fiction, historycznym albo zupełnie realistycznym. Czasem prowadzisz żołnierzy na bitwę, czasem musisz pokonać atakujące armie. Ale wojna nie musi być twoim jedynym celem. Istnieją również gry, które są czymś więcej niż tylko łamigłówkami – to zadania wymagające myślenia i planowania kilka kroków naprzód. Poćwicz planowanie i umiejętność krytycznego myślenia. Myśl długoterminowo, graj na różne sposoby. Nasze darmowe gry strategiczne pozwolą ci zostać mistrzem zupełnie za darmo! Pamiętaj, że cały czas dodajemy nowe gry.