• Stickman Archer 2
    Graj
    Stickman Archer 2
    Zagrano 283621 razy

    It’s time for another duel to the death. Several, in fact! How long can you prevent your stickman from meeting his maker in this intense action game?

  • Stick Figure Badminton 2
    Graj
    Stick Figure Badminton 2
    Zagrano 247996 razy

    Ta gra sportowa to pełny odjazd! Wybierz takie postaci jak np. doświadczalny robot, zanim ruszysz na kort do badmintona na pojedynek z przeciwnikami.

  • Fleeing the Complex
    Graj
    Fleeing the Complex
    Zagrano 220606 razy

    Fleeing the Complex to jedna z najnowszych i najlepszych gier przygodowych typu wskaż i kliknij, jakie kiedykolwiek powstały. Wciel się w rolę ludzika uwięzionego w ściśle strzeżonej celi i spróbuj uciec za wszelką cenę!

  • Kara dla Czarnego Luda
    Graj
    Kara dla Czarnego Luda
    Zagrano 93981 razy

    Ci złoczyńcy spod ciemnej gwiazdy zasługują na najgorszą karę. W zabawnej grze przeglądarkowej Kara dla Czarnego Luda to ty decydujesz, jak zapłacą za swoje grzeszki!

  • Vex 3
    Graj
    Vex 3
    Zagrano 91849 razy

    Jak Vex poradzi sobie z tą trudną sytuacją? Dołącz do niego w tej platformowej przygodzie.

  • Strefa destrukcji
    Graj
    Strefa destrukcji
    Zagrano 85393 razy

    Dziewczyna tego nieszczęśnika właśnie wywaliła do śmieci jego komputer. Pomóż mu go odzyskać...

  • Stickman Army: The Defenders
    Graj
    Stickman Army: The Defenders
    Zagrano 77678 razy

    W tej pasjonującej walce na śmierć i życie ścierają się dwie armie: zielonych i czerwonych. Broń Białego Domu za wszelką cenę, mądrze rozmieszczając żołnierzy i zasoby, w tej strategicznej grze akcji.

  • Freeride Ludzika
    Graj
    Freeride Ludzika
    Zagrano 73992 razy

    Ten ludzik uwielbia trudne rowerowe wyzwania.

  • Stick Badminton
    Graj
    Stick Badminton
    Zagrano 66826 razy

    Nowa technologia w badmintonie? Oczywiście. A może wolisz jednak tradycyjną grę?

  • Edytor Poziomów 2
    Graj
    Edytor Poziomów 2
    Zagrano 64055 razy

    Ten mały ludzik mierzy wysoko mimo swojej mikroskopijnej wagi.

  • Stickman Fighter: Epic Battle
    Graj
    Stickman Fighter: Epic Battle
    Zagrano 57771 razy

    Takiej bijatyki jeszcze nie było w Internecie! W grze Stickman Fighter: Epic Battle zmierzysz się z groźnymi przeciwnikami o niesamowitych umiejętnościach z zakresu sztuk walki, ale musisz udowodnić, że znacznie przewyższasz ich siłą!

  • Rysunkowy motocyklista
    Graj
    Rysunkowy motocyklista
    Zagrano 51626 razy

    W tej grze wyścigowej możesz stworzyć własny rysunek, ale pamiętaj, że czeka Cię tu nie lada wyzwanie. Steruj tym miniaturowym motocyklistą, gdy próbuje pokonać serię torów przeszkód narysowanych dla niego na kartkach tego notesu. Czy zdołasz pokonać linię mety na każdej z nich?

  • Vex 4
    Graj
    Vex 4
    Zagrano 50546 razy

    Witaj ponownie w jednym z najbardziej skomplikowanych labiryntów na świecie. Czy uda ci się dotrzeć do wszystkich punktów kontrolnych w tej niesamowitej grze akcji? Musisz tu uważać na wszystko, od ruchomych platform do przepaści bez dna!

  • Kreatywna zabójcza komnata 2
    Graj
    Kreatywna zabójcza komnata 2
    Zagrano 40602 razy

    Wykaż się kreatywnością w niesamowitej, mrożącej krew w żyłach zabójczej komnacie! Zniszcz patyczaki w tej kontynuacji rozrywkowej gry typu wskaż i kliknij, w której głównym celem jest dobra zabawa!

  • Causality Saving Private Stickman
    Graj
    Causality Saving Private Stickman
    Zagrano 40045 razy

    Przygotuj się do stoczenia wielkiej walki na plaży i poślij wrogów do piachu.

  • Stickman Jam: Sticktanic
    Graj
    Stickman Jam: Sticktanic
    Zagrano 37072 razy

    Opis: Pora sprawić, by życie tych patyczaków stało się straszne, a dla ciebie zabawne. Wykaż się kreatywnością i zdecyduj, jak mają zginąć patyczaki!

  • Primary
    Graj
    Primary
    Zagrano 35477 razy

    Jesteś żołnierzem imieniem Roy, a twoim zadaniem jest ocalić swoją kolorową rasę od czarnej mocy Voida!

  • Piekło w kosmosie
    Graj
    Piekło w kosmosie
    Zagrano 34711 razy

    Co zrobisz, aby zamienić ten statek kosmiczny w istne piekło w kosmosie? Sprawdź swoje destrukcyjne umiejętności w tej ponurej i zabawnej grze pt. Piekło w kosmosie!

  • Ludzik z łukiem
    Graj
    Ludzik z łukiem
    Zagrano 34061 razy

    Do ilu celów trafisz w tej trudnej i precyzyjnej grze? Jedno pudło oznacza koniec gry dla tego śmiałego i zuchwałego łucznika.

  • Sierra 7
    Graj
    Sierra 7
    Zagrano 32496 razy

    Broń gotowa, instrukcje są, więc czas rozpocząć misję i pokonać wroga. Tylko my możemy utrzymać spokój w kraju; jeśli to konieczne, nawet siłą! Sierra 7 to najwspanialsza strzelanka internetowa, w której świat gry oglądany jest oczami jej bohatera.

  • Stickman Archer Online
    Graj
    Stickman Archer Online
    Zagrano 30563 razy

    Will your stickman survive this epic duel? Grab a bow and find out! It’s a fight to the death in this intense action game!

  • Patykowa wojna 2: Bitwa o imperium
    Graj
    Patykowa wojna 2: Bitwa o imperium
    Zagrano 29993 razy

    Walka trwa - przygotuj się na kolejną rundę bitwy patyków.

  • Clear Vision 2
    Graj
    Clear Vision 2
    Zagrano 26697 razy

    W tej przygodówce wcielasz się w postać snajpera, który musi zabić właściwy cel zanim upłynie czas. Zdobądź szacunek i zostań najlepszym zabójcą w mieście!

  • Wisielec
    Graj
    Wisielec
    Zagrano 23140 razy

    Ten ludek próbuje nowych supermocy. Niestety na swej drodze napotyka pełno obracających się ostrzy, które mogą rozchlastać go na milion kawałków! Możesz pomóc mu wisieć w powietrzu w tej grze online? Po drodze może zbierać monety, które wymieni na odjazdowe ubrania.

  • Ludzik z dzidą
    Graj
    Ludzik z dzidą
    Zagrano 22883 razy

    Ten ludzik walczy o swoje życie! Niekończąca się armia łuczników chce go przebić strzałami. Jak długo wytrzyma? Ilu z nich pokona, zanim spotka się ze swoim stwórcą? To wszystko zależy od Ciebie w tej nieustającej grze akcji.

  • Level Editor 3
    Graj
    Level Editor 3
    Zagrano 22541 razy

    Dysponujesz narzędziami, które mogą Cię ocalić, ale czy potrafisz ich właściwie użyć?

  • Infiltrating the Airship
    Graj
    Infiltrating the Airship
    Zagrano 20306 razy

    Jaka jest Twoja misja? Wspiąć się na ten ogromny sterowiec i wymierzyć sprawiedliwość na tym okrutnym gangu. Nie martw się jednak, w tej pełnej zabawy grze akcji przy pomocy torby wypełnionej szalonymi narzędziami i gadżetami wykonasz swoje zadanie.

  • Ludziki w walce
    Graj
    Ludziki w walce
    Zagrano 20102 razy

    Nieustraszone ludziki są gotowe do bójki! Dołącz do nich, jak walą i kopią, aby przejść przez mnóstwo ekscytujących poziomów w tej dzikiej grze akcji. Możesz dołączyć do tych odważnych wojowników w trybie fabularnym albo w trybie niekończącej się walki.

  • Stickman Hook
    Graj
    Stickman Hook
    Zagrano 20084 razy

    Dołącz do tego ludzika na podniebną przygodę! Czy pomożesz mu uniknąć niebezpieczeństw, jak będzie się bujać w przestworzach za pomocą swojego niesamowitego haka?

  • Stick Badminton 2
    Graj
    Stick Badminton 2
    Zagrano 16576 razy
  • Stickman Boost
    Graj
    Stickman Boost
    Zagrano 16034 razy

    W tej grze akcji nieustraszony ludzik za chwilę pokona kilka niesamowicie niebezpiecznych torów przeszkód. Pełno w nim zabójczych szczelin, obracających się ostrzy pił i więcej ostrych jak brzytwa szpikulców, niż mógłby zliczyć. Twoim zadaniem jest uchronić go przed śmiercią, gdy używa różnych metod — od swoich stóp po odrzutowe plecaki — aby dotrzeć do linii mety.

  • Patyczak na desce
    Graj
    Patyczak na desce
    Zagrano 15551 razy

    Ten skejt chce zmierzyć się z najtrudniejszymi trasami w mieście. Pomożesz mu dojechać do samego końca, wykonując przy tym niesamowite triki? Sprawdź, czy uda ci się zrobić ollie, unikając przy tym kaktusów w tej grze ze sportem miejskim.

  • Draw a Stickman 1
    Graj
    Draw a Stickman 1
    Zagrano 14464 razy

    Narysuj ludzika-patyczaka i przeżyj z nim wspaniałe przygody. Twoja umiejętność rysowania potrzebna będzie do odblokowywania skrzyni ze skarbami, walki ze smokami i w wielu innych sytuacjach, które czekają na ciebie w tej pasjonującej grze online.

  • Stickman Archer 3
    Graj
    Stickman Archer 3
    Zagrano 13792 razy

    Kolejna grupa łuczników jest zdecydowana wbić w ciebie mnóstwo strzał. Aby ich pokonać, musisz szybko celować i strzelać w tej emocjonującej grze akcji. Ale jeśli wolisz mniej stresujące zadanie, możesz postrzelać do ruchomych celów w trybie Fale.

  • Puppy Fetch
    Graj
    Puppy Fetch
    Zagrano 12593 razy

    Znajdź patyk, przynieś go i uważaj na kota!

  • Hitstick 2
    Graj
    Hitstick 2
    Zagrano 12396 razy

    Dyplomacja może być bardzo efektywna, nie tak bardzo jednak, jak profesjonalny zabójca...

Ludzik z kresek

Wraz z rozwojem techniki komputerowej grafika gier stawała się coraz bardziej złożona, realistyczna i po prostu oszałamiająca. Ale są rzeczy, które urodziły się proste i na szczęście takimi pozostały. Bo czy ktoś wyobraża sobie poczciwego wisielca w wymagającej czterordzeniowego procesora wersji 3D z detalami nie z tej ziemi? Gry Stickman to świetna zabawa, która da Ci więcej radości niż niejedna komputerowa lub konsolowa superprodukcja!

Na początek… stwórz ludzika! Włącz Draw a Stickman i narysuj swojego wisielca, a następnie wykonuj z nim zadania i przeprowadź bezpieczną nogą przez wszystkie niebezpieczeństwa. A może masz ochotę na partyjkę kometki? Wybierz jedną z kilku postaci w Stick Figure Badminton 2 (może to być nawet latająca robokula) i zmierz się z wirtualnym przeciwnikiem lub żywym graczem. Chcesz pokazać, że patyczak nie jest wcale futbolowym „drewnem”? Włącz Patykową piłkę nożną 2 i zaprezentuj świetną technikę, zbijając elementy na kolejnych planszach.

Gdy już się porządnie rozgrzejesz, załóż czapkę z daszkiem, przekręć ją tył na przód i stań się Patyczakiem na desce. Przejedź wszystkie najtrudniejsze trasy w mieście, wykręcając triki i unikając przeszkód. Możesz też wskoczyć na Offroadowy rower ludzika i wybrać się na dwóch kołach na bezdroża, wykonując niemożliwe akrobacje, lub zjechać na złamanie karku z góry w Downhillu ludzika.

Ale dość tej niewinnej zabawy! Wisielec ma poważne sprawy do załatwienia. Włącz Causality Saving Private Stickman i weź udział w wojskowej inwazji na plaży, pokonując wroga jak najniższą liczbą kliknięć. A jeśli chcesz zaspokoić swoje mordercze instynkty, wejdź do więzienia i zrób to na sto sposobów w Karze dla Czarnego Luda. Sprawiedliwość bywa brutalna! Albo wybierz się z ekspedycją nurkową w Stickman Jam: Sticktanic i wykaż się pomysłowością, eliminując kolejne patyczaki na planszy. Uważaj tylko, żeby pozostałe się nie zorientowały!

Zabawa w snajpera, gangsterskie życie, wyprawa w kosmos, walka wręcz czy nawet łucznictwo – wisielce są wszędzie i potrafią wszystko. Dołącz do nich w Grach Stickman!