Gry Strategia

  • Kowal Jack
    Kowal Jack
    Zagrano 174455 razy

    Kto ocali porwaną królewnę? Osioł i jego kudłaty pomocnik... to oczywiste!

  • Pośpiech w królestwie
    Pośpiech w królestwie
    Zagrano 52636 razy

    Jesteś jednym z największych generałów w królestwie, a twoją specjalnością jest obrona za pomocą wież...

  • Plants vs Zombies
    Plants vs Zombies
    Zagrano 178576 razy

    Jako ogrodnik bądź gotowy mimo strachu: zombie nadchodzą i tylko kwiaty mogą je powstrzymać!

  • Takeover
    Takeover
    Zagrano 89178 razy

    Zaprowadź pokój i pomyślność na nowo w królestwie. Stań do walki!

  • Battle For the Galaxy
    Battle For the Galaxy
    Zagrano 13756 razy

    Kto zwycięży w tej wielkiej wojnie i zadecyduje o losach całej galaktyki? Przejmij stery nad swoimi siłami zbrojnymi, zbuduj bazy i walcz o przetrwanie w tej wojskowej grze strategicznej w czasie rzeczywistym.

  • Walki mutantów 2
    Walki mutantów 2
    Zagrano 44613 razy

    Weź udział w walce, odblokuj nowe geny i zobacz, czy pokonasz najsilniejsze mutanty na tej planecie w drugiej części gry Walki mutantów!

  • Ukraść diamenty
    Ukraść diamenty
    Zagrano 20156 razy

    Obrabowanie tego muzeum nie będzie tak proste, jak się wydaje...

  • Dynamons World
    Dynamons World
    Zagrano 19049 razy

    Czy nadajesz się na to, aby zostać Kapitanem Dynamonów? Sprawdź, czy dasz radę poprowadzić te magiczne stworki do zwycięstwa, gdy zmierzą się ze sobą w tej grze na urządzenia mobilne.

  • Strike Force Kitty League
    Strike Force Kitty League
    Zagrano 26493 razy

    Waleczne kotki są gotowe ponownie stanąć do walki w wielkiej bitwie przeciwko królestwu szopów! Wygraj bitwę, pozbądź się wrogów i oczywiście baw się dobrze!

  • Cosmos Quest
    Cosmos Quest
    Zagrano 3968 razy

    Ta planeta wygląda, jakby nadal tkwiła w epoce kamienia łupanego. Czy jesteś gotowy pomóc jej się rozwinąć? Używaj z głową jej zasobów naturalnych, gdy tworzysz cywilizację, która przetrwa próbę czasu w tej wyjątkowej grze symulacyjnej?

  • Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
    Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
    Zagrano 5086 razy

    Przygotuj się na dziką rozróbę w dżungli.

  • Superhex.Io
    Superhex.Io
    Zagrano 245163 razy

    Czy uda Ci się zebrać komórki i stworzyć potężną sześciokątną podstawę w tej wymagającej grze io? Przekonaj się, czy potrafisz obronić swoje komórki przed wrogiem i zdobyć jak najwięcej terytorium.

  • Potyczki z nieumarłymi
    Potyczki z nieumarłymi
    Zagrano 6376 razy

    Zbliżają się legiony nieumarłych. Obroń granice średniowiecznego królestwa przed napaścią.

  • Shop Empire 2
    Shop Empire 2
    Zagrano 5230 razy

    Przemierz cały glob i zaprojektuj najwspanialsze centra handlowe na świecie.

  • Sierra 7
    Sierra 7
    Zagrano 1312 razy

    Broń gotowa, instrukcje są, więc czas rozpocząć misję i pokonać wroga. Tylko my możemy utrzymać spokój w kraju; jeśli to konieczne, nawet siłą! Sierra 7 to najwspanialsza strzelanka internetowa, w której świat gry oglądany jest oczami jej bohatera.

  • Shopping Street
    Shopping Street
    Zagrano 1289 razy

    Zatłoczone centra handlowe są takie irytujące... chyba że jesteś sprzedawcą!

  • Zombie: Gwiezdna wojna
    Zombie: Gwiezdna wojna
    Zagrano 14264 razy

    Te zombiaki zniszczyły ogród, a potem, jakby tego było mało, wzbiły się w niebo, by siać zniszczenie w twoim spokojnym życiu. Staw im czoła i wygraj!

  • Age of War 2
    Age of War 2
    Zagrano 24639 razy

    Broń swojego zamku przed natrętnymi sąsiadami. Potrafią być naprawdę dokuczliwi!

  • Potyczki Sześciokątów
    Potyczki Sześciokątów
    Zagrano 995 razy

    Uzyskaj liczebną przewagę nad wrogiem i zmiażdż go na polu bitwy!

  • Gods of Arena
    Gods of Arena
    Zagrano 8838 razy

    Wracasz na swoją ziemię i dowiadujesz się, że zmarł Twój ojciec, który nie zostawił ci ani grosza w spadku. Przywrócisz honor swej rodzinie w tej grze akcji? Zbierz grupę mocarnych gladiatorów i przygotuj się na podbicie aren w całym cesarstwie. Dasz radę poprawić sposób walki gladiatorów przy pomocy potężnych zbroi i broni, które możesz zakupić podczas podróży?

  • Dom wilków
    Dom wilków
    Zagrano 2267 razy

    Żaden dom nie przetrwa, jeśli nie będzie przygotowany do wojny i do rozwoju własnych ziem. W Domu wilków to ty rozbudowujesz swój dom, by był jeszcze mocniejszy i lepszy. Kieruj swoimi oddziałami, ucz je atakowania, polowania, naprawy budynków i poszukiwania zasobów. Zostań przywódcą hordy, z którą nikt nie wygra!

  • Brave Shorties 2
    Brave Shorties 2
    Zagrano 2010 razy

    Nadszedł czas, by po raz kolejny zebrać swoich wojowników! W tej grze online czeka na ciebie mnóstwo pasjonujących przygód w królestwie. Czy dasz radę pokonać potwory czyhające w każdej krainie?

  • Toy Defense
    Toy Defense
    Zagrano 20823 razy

    Może są z plastiku, ale potrafią wymierzyć śmiertelny cios! Rozmieść strategicznie swoich żołnierzy i działa, aby skutecznie bronić bazy w tej wciągającej grze obronnej.

  • Xeno Tactic
    Xeno Tactic
    Zagrano 7326 razy

    Rozmieść działa tak, by pokonać obcych.

  • Rosnące robale 2
    Rosnące robale 2
    Zagrano 8467 razy

    Który robal rano wstaje, temu krowa się dostaje.

  • Feudalism 2
    Feudalism 2
    Zagrano 6187 razy

    W tych wiekach mistrzostwo w posługiwaniu się bronią było kluczem do zdobycia władzy!

  • Papa's Sushiria
    Papa's Sushiria
    Zagrano 193351 razy

    During a tour of Papa’s newest restaurant, you accidentally broke his very expensive Fortune Kitty. You’ll need to work a few shifts in order to pay for the damage in this time management game. Jump behind the counter, put on an apron and help Papa’s customers as fast as you can. You’ll need to make them sushi, bubble tea and much more!

  • Rosnące robale 1
    Rosnące robale 1
    Zagrano 2692 razy

    Czy robaki mogą mieć wilczy apetyt? Bo ten tutaj z pewnością jest głodny...

  • Dowódca batalionu 2
    Dowódca batalionu 2
    Zagrano 7066 razy

    Ty kontra milion wrogów. Łatwizna! Chwyć za broń i bierz się do roboty.

  • Giants vs Dwarves Td
    Giants vs Dwarves Td
    Zagrano 2377 razy
  • Clash of Vikings
    Clash of Vikings
    Zagrano 2503 razy

    Która drużyna Wikingów wygra ten epicki pojedynek? Dołącz do niebieskich, gdy bronią się przed czerwonymi. W tej grze w obronę wieży musisz koniecznie wykorzystać z głową swoich wojowników i broń.

  • Strażnik lasu 2
    Strażnik lasu 2
    Zagrano 1692 razy

    Chciwe stworzenia chcą obrabować magiczny las, a Ty musisz je powstrzymać. Stwórz sobie wyjątkowych obrońców, którzy ochronią kryształy przed kradzieżą.

  • Małe karabiny
    Małe karabiny
    Zagrano 7262 razy

    Do boju, żołnierzu! W twoją stronę zmierza wróg.

  • Feudalism
    Feudalism
    Zagrano 8823 razy

    Kupuj i sprzedawaj broń i zbroje, zarządzaj swoimi wojskami i wygraj bitwę!

  • Battle Towers
    Battle Towers
    Zagrano 3563 razy

    Armia goblinów szykuje się do splądrowania królestwa. Chyba im na to nie pozwolisz, prawda? Zbierz swoich rycerzy i za wszelką cenę uratuj królestwo w tej obronnej grze 3D.

  • Keeper Of The Grove 3
    Keeper Of The Grove 3
    Zagrano 10129 razy

    Hordy potworów chcą skraść twoje cenne protony. Broń swojej ojczyzny za wszelką cenę!

    • Dzień X: Podróż w czasie
      Dzień X: Podróż w czasie
      Zagrano 10126 razy

      Pomóż temu podróżującemu w czasie profesorowi, bo inaczej zjedzą go dinozaury!

    • Monster Craft 2
      Monster Craft 2
      Zagrano 1086 razy

      Czy dasz radę stworzyć idealny zespół potwornych wojowników? Lepiej się pospiesz, zaraz zacznie się następna bitwa!

    • Maganic Wars
      Maganic Wars
      Zagrano 1025 razy

      Wybierz kartę, której chcesz użyć i naciśnij przycisk na środku planszy by zacząć swoją kolejkę.

    • Gniew Dzidzilli
      Gniew Dzidzilli
      Zagrano 4284 razy

      Ta mała jaszczura ma wielką ochotę na demolkę. Nie może się doczekać, kiedy zacznie siać zniszczenie!

    • Strategy Defence
      Strategy Defence
      Zagrano 795 razy

      Zastrzel wszystkich wrogów i idź do następnego poziomu.

    • Blitz Tactics
      Blitz Tactics
      Zagrano 5970 razy

      Czy zdołasz zdobyć wszystkie bazy wroga, unikając otwartego starcia z jego oddziałami?

    • Wojny światowe
      Wojny światowe
      Zagrano 3395 razy

      Czy uda ci się podbić znajdujące się na mapie terytoria w iście imperialistycznym stylu i zaspokoić pragnienie władzy? Stwórz własną armię, wybierz liczbę graczy oraz daty bitew. Czy twoja strategia okaże się najlepsza i zapewni ci zwycięstwo w tej wojnie?

    • Mega Mech 2
      Mega Mech 2
      Zagrano 1477 razy

      Przez dziesięć lat kosmici nie zaatakowali tej planety. Teraz powrócili z robotami o jeszczę większej mocy! Udaj się szybko do laboratorium, aby wybrać gigantycznego robota, którego użyjesz do obrony przed przeciwnikiem. Podczas bitwy możesz wzmocnić go przy użyciu czadowej broni i silniejszego pancerza. Uratowanie całego świata leży tylko w Twoich rękach, w tej pełnej akcji grze online!

    • Najazd wroga
      Najazd wroga
      Zagrano 3274 razy

      Mroczne siły maszerują w kierunku królestwa i nie należą one do rodzaju ludzkiego... Potrzebujemy bohatera!

    • Witch Hunt Nooboo Mary
      Witch Hunt Nooboo Mary
      Zagrano 485 razy

      Nieznośni wieśniacy, strzeżcie się: zła wiedźma zrobi wszystko, aby osiągnąć swój cel.

    • Duels Defence
      Duels Defence
      Zagrano 2676 razy

      Umieść swoje wieże w odpowiednich miejscach i postaraj się zlikwidować wszystkich wrogów.

    • Caribbean Admiral 2
      Caribbean Admiral 2
      Zagrano 1474 razy

      Wypłyń znów na pełne morze, aby rozegrać serię epickich pojedynków w tej turowej grze akcji. Przejmij dowództwo nad swoją flotą i sprawdź, jak szybko uda Ci się pogonić przeciwnika do łodzi ratunkowych. Wybieraj cele i amunicję z głową, jeśli chcesz bezpiecznie powrócić do bazy.

Liczy się plan

Inteligencja i spryt przydają się w życiu. Rozwijaj te cechy w naszych grach strategicznych! Ucz się analizować sytuację i podejmować przemyślane decyzje – nie jedną, a dziesięć naraz, i to na kilka ruchów naprzód. Na Gry.pl taka nauka to sama przyjemność! Koncentruj się na odniesieniu zwycięstwa, a Twoje szare komórki same będą się mnożyć i wzmacniać.

Znajdziesz tu mnóstwo strategii online różnego rodzaju i gatunku. Oczywiście główna i najpopularniejsza kategoria to gry wojenne. Przejmuj bazy wroga na kolejnych planszach Blitz Tactics, wkraczaj na terytoria nieprzyjaciela w Wojnach światowych lub odgrywaj historyczne konflikty w New World Empires. 

Przenieś się do czasów średniowiecza w grze Feudalism i zbuduj potęgę swojej armii, kupując uzbrojenie i werbując żołnierzy, żeby dokonywać kolejnych podbojów. Z kolei w Sparta: War Of Empires musisz obronić miasto przed zbliżającymi się oddziałami króla Kserksesa. Dzięki pięknej i szczegółowej grafice poczujesz się w tej grze jak w czasach antycznych! Chcesz założyć na głowę wieniec laurowy i zostać rzymskim cesarzem? Włącz Imperatora i walcz o dominację w basenie Morza Śródziemnego, uzyskując kontrolę nad połaciami Europy i Afryki.

Jeśli wolisz czasy bardziej współczesne, wybierz się na front wschodni II wojny światowej w 1941 Frozen Front i sprawdź, jak sobie poradzisz ze swoimi oddziałami pancernymi w surowych warunkach rosyjskiej zimy. Chcesz się przenieść do przyszłości? W Battle For the Galaxy będziesz eksplorować kosmos, rozbudowując swoje bazy na nowych planetach. Spodziewaj się gorącego powitania tubylców – na przykład ogniem rakietowym. Jeśli należysz do miłośników fantasy, włącz Keeper of the Grove i rzuć się w wir walki z udziałem różnych niesamowitych stworów i postaci. Nie daj sobie odebrać protonów!

Strategiczne potyczki nie są tylko domeną ludzi – w świecie zwierząt też trwa zacięta rywalizacja. Włącz Wściekłe pszczoły i tocz wielkie bitwy z innymi owadami, rzucając do boju coraz to liczniejsze oddziały. Prawdziwy strateg przygotowany jest na wszystko – przećwicz warianty na wypadek konfliktu roślin i nieumarłych w Plants vs. Zombies. A jeśli chcesz połączyć strategię z akcją, wciel się w złodzieja w Ukraść diamenty lub rusz do boju w grze Miejska twierdza 3: Oblężenie dżungli.

Myśl strategicznie na Gry.pl – za darmo i online!