Gry Strategia

  • Arcuz II: Lochy
    Arcuz II: Lochy
    Zagrano 88 razy

    Nieustraszony poszukiwaczu przygód! Zostań nowym bohaterem opanowanego przez potwory Arcuz, pokonaj ogarniętego żądzą władzy lorda Zarka i ocal świat od zagłady! Rozmawiaj z przyjaciółmi, zbieraj informacje i bierz udział w nowych, pełnych wyzwań misjach w sequelu Arcuz, popularnej gry strategicznej.

  • Święty skarb
    Święty skarb
    Zagrano 331 razy

    Przemierzaj świat w tej fantastycznej przygodzie, odkrywaj mroczne lasy, straszne ruiny i ogromne zamki! Pora wyruszyć na pełną przygód misję w tej nowej, ekscytującej grze RPG!

  • Villainous
    Villainous
    Zagrano 4612 razy

    To bardzo oryginalna i całkiem nowa gra w anty-obronę wieży, w której wcielisz się w rolę wroga gier w obronę wieży i spróbujesz dotrzeć do wyjścia, unikając wież i chroniąc swoje jednostki!

  • Wojny światowe
    Wojny światowe
    Zagrano 6480 razy

    Czy uda ci się podbić znajdujące się na mapie terytoria w iście imperialistycznym stylu i zaspokoić pragnienie władzy? Stwórz własną armię, wybierz liczbę graczy oraz daty bitew. Czy twoja strategia okaże się najlepsza i zapewni ci zwycięstwo w tej wojnie?

  • Tower Adventure
    Tower Adventure
    Zagrano 10087 razy

    Obroń honor ojca i wypełnij swoje przeznaczenie w tej wielkiej przygodzie!

  • Największy bohater
    Największy bohater
    Zagrano 0 razy

    Twoje terytorium zostało zaatakowane przez potwory! Użyj swoich strategicznych zdolności, aby pokonać wrogów i odblokować trofea, które pozwolą ci na zwiększenie mocy i sił twojego bohatera.

  • Nekronator 2
    Nekronator 2
    Zagrano 5632 razy

    Przygotuj się na podjęcie ryzyka w świecie pełnym niebezpieczeństw i mrocznych fantazji w Nekronatorze 2! Zbierz swoje oddziały i utoruj sobie drogę do zwycięstwa!

  • Oddział Xeno
    Oddział Xeno
    Zagrano 12281 razy

    Obejmij dowództwo nad oddziałem robotów-marines i walcz z ksenomorfami oraz innymi wrogimi stworzeniami w tej strategii turowej 3D podobnej do gry Incubation. Czy jesteś gotów, żołnierzu?

  • Władcy Vandarii
    Władcy Vandarii
    Zagrano 3333 razy

    Król Nirvany wyzwał Edeniona na wojnę! Dołącz do armii Zur, sojusznika w armii przeznaczenia, i podbij zagarnięte zamki, przejmij zasoby wroga oraz walcz, powiększając swoje armie i zasoby.

  • Jesteśmy robotami 2
    Jesteśmy robotami 2
    Zagrano 2461 razy

    Ułóż trzy takie same roboty jeden na drugim, aby usunąć je z ekranu w tej grze w stylu Tetris!

  • Weseli superbohaterowie
    Weseli superbohaterowie
    Zagrano 9937 razy

    W tym mieście żyło się kiedyś wspaniale, ale banda podłych złoczyńców zmieniła je w miejsce rodem z koszmarów. Jego mieszkańcom przydałaby się pomoc w walce ze złem. Dołącz do grupy walczących po stronie dobra bohaterów w ich sekretnej bazie. Jesteś gotów, by pomóc im oczyścić miasto? Wybierz dla nich kilka oszałamiających rodzajów broni w tej klasycznej grze akcji!

  • Bohater ringu
    Bohater ringu
    Zagrano 3036 razy

    Przejdź do historii sportu jako trener bokserski! Zmień Joey'a O'Connera w profesjonalnego boksera i pomóż temu bohaterowi ringu zwiększyć siłę i wytrzymałość oraz poprawić technikę przed walką z Pierrem Tremblayem.

  • Rozepnij stanik
    Rozepnij stanik
    Zagrano 36636 razy

    Rozepnij stanik to zabawna łamigłówka, w której piękne dziewczyny próbują za wszelką cenę przebrać się przed wyjściem na scenę. Pomóż im rozpiąć stanik, a przy odrobinie szczęścia uda ci się ze wszystkim zdążyć!

  • Życie w średniowieczu
    Życie w średniowieczu
    Zagrano 3047 razy

    Księżniczka została uwięziona w wieży w krainie pełnej magicznych stworzeń i alchemii. Znajdź odpowiednie zakończenie gry – wszystko zależy od podejmowanych przez ciebie decyzji. Czy znajdziesz właściwe rozwiązanie i kombinację obrazków, która doprowadzi do szczęśliwego zakończenia tej zabawnej gry logicznej?

  • Pirates and cannons
    Pirates and cannons
    Zagrano 4266 razy

    Dołącz do tych wiecznych żeglarzy w ich podróży przez oceany podczas poszukiwania skarbów i nagród. Celuj i strzelaj do floty przeciwnika, używając bomb i dynamitu. Kupuj w sklepie wspaniałe ulepszenia za monety ze znalezionego skarbu i broń swojej pirackiej dumy.

  • Strike Force Kitty League
    Strike Force Kitty League
    Zagrano 46143 razy

    Waleczne kotki są gotowe ponownie stanąć do walki w wielkiej bitwie przeciwko królestwu szopów! Wygraj bitwę, pozbądź się wrogów i oczywiście baw się dobrze!

  • Obrona chaty
    Obrona chaty
    Zagrano 14721 razy

    Zapomnij o słabych i marnych ludziach w roli obrońców w tej potwornie miażdżącej grze typu Tower Defense! Wyprowadź na pole bitwy straszliwe i potężne stworzenia i pomóż im stanąć do walki, wspierając je zaklęciami i przedmiotami. Ulepszaj je, by stały się silniejsze, niszcz wrogów i modyfikuj swoje zaklęcia!

  • Wielka bitwa miejska: Nowa misja
    Wielka bitwa miejska: Nowa misja
    Zagrano 4853 razy

    Wprowadź do walki swój niszczycielski czołg. W tej grze zręcznościowej czeka cię wiele godzin świetnej zabawy w 60 misjach pełnych różnorodnych osiągnięć i ulepszeń. Postaraj się dotrzeć do najważniejszego bossa! Przygotuj się na wielką wojnę z potężnymi wrogami!

  • Stick Freak
    Stick Freak
    Zagrano 2926 razy

    Pomóż wojownikowi ninja wejść na wszystkie platformy i zebrać klejnoty oraz odblokować patyczaki w tej szalonej grze zręcznościowej!

  • Wojny cywilizacyjne 3
    Wojny cywilizacyjne 3
    Zagrano 5336 razy

    Zostań legendą w świecie wojen cywilizacyjnych. Egzotyczna księżniczka została porwana przez złego czarownika i tylko ty możesz ją uratować. Podbij terytorium wroga dzięki swojej armii żołnierzy, biorąc udział w wielu strategicznych bitwach. Podczas misji ucz się zaklęć, poprawiaj umiejętności, a nawet pokonuj gigiantyczne potwory i kosmitów. Bitwa trwa!

  • Wspaniały podbój
    Wspaniały podbój
    Zagrano 8650 razy

    Zła czerwona armia skradła twój cenny amulet! Spróbuj go odzyskać i daj im nauczkę!

  • Pandav Heroes of Hastina
    Pandav Heroes of Hastina
    Zagrano 5479 razy

    Wejdź do magicznego królestwa, w którym dwie grupy bohaterskich braci zostały rozdzielone przez wojnę i chaos. Pomóż im się zjednoczyć i wlaczyć z tymi, którzy zagrażają ich królestwu w tej strategicznej grze. Czeka na ciebie świat pełen przygód i wspaniałych przeżyć. Rozpocznij misję od pokonania wielkich gór i zwyciężenia grupy bandytów.

  • Elemental Strike: Mirage Tower
    Elemental Strike: Mirage Tower
    Zagrano 1916 razy

    Przejmij władzę nad wszystkimi żywiołami magicznego królestwa i pomóż je obronić przed szalejącymi armiami wroga.

  • Puzzle Box
    Puzzle Box
    Zagrano 2540 razy
  • Rescuenator
    Rescuenator
    Zagrano 526 razy

    Gdy nadciąga katastrofa, Ewakuator doskonale wie, co robić!

  • Chess 3D
    Chess 3D
    Zagrano 29147 razy

    Pokaż swoje taktyczne umiejętności, grając w szachy w wersji 3D. Wspaniała grafika i sceneria spodobają się każdemu graczowi. Czy nadal dasz radę wygrywać na poziomie 100? Nie daj się zaszachować!

  • Detective Clara: the fridge affair
    Detective Clara: the fridge affair
    Zagrano 471 razy

    Ktoś z wielkim apetytem ukradł jedzenie z lodówki! Clara, sprytny detektyw, chce rozwiązać zagadkę. Czy pomożesz jej połączyć wszystkie ślady, które mogą doprowadzić do złodzieja? Musisz się pospieszyć, by na czas złapać winowajcę!

  • Power Connection
    Power Connection
    Zagrano 539 razy

    Czy uda ci się połączyć każdą z tych kolorowych baterii z żarówkami w tym samym kolorze?

  • Szachowa strategia
    Szachowa strategia
    Zagrano 3108 razy

    Na polu szachowej walki zwycięzca może być tylko jeden. Stwórz wielką armię i zaatakuj zamek wroga, by przejąć jego tereny. Twórz struktury wojenne, aby odblokować nowe rodzaje wojsk, które możesz wysłać na pole bitwy. Najlepsza strategia przyniesie zwycięstwo!

  • Cat Pharaoh
    Cat Pharaoh
    Zagrano 2983 razy

    Pomóż miłej pani archeolog obudzić kota faraona! Rozwiązuj zagadki, łamigłówki i dopasowuj wzory, by odkryć wspaniałe tajemnice. Odblokuj nowe poziomy w starożytnym świecie kota faraona!

  • Forge of Empires
    Forge of Empires
    Zagrano 47946 razy

    Wkraczając do gry, otrzymujesz pod opiekę małą osadę z epoki kamienia. Twoim zadaniem jest rozwinięcie jej w imperium i śledzenie jej losów na przestrzeni wieków.

  • Wingmen
    Wingmen
    Zagrano 979 razy

    Czy masz ochotę powalczyć z kosmitami i ochronić Ziemię przed zniszczeniem? Jesteś generałem najemnych pilotów walczących przeciwko najeźdźcom z kosmosu. Przejmij kontrolę i poprowadź swoją flotę, używając specjalnych ataków, by powstrzymać inwazję. Wybierz na mapie cel swojej misji i ocal naszą planetę.

  • Monster Craft 2
    Monster Craft 2
    Zagrano 978 razy

    Czy dasz radę stworzyć idealny zespół potwornych wojowników? Lepiej się pospiesz, zaraz zacznie się następna bitwa!

  • Cloud Wars: Sunny Day
    Cloud Wars: Sunny Day
    Zagrano 5575 razy

    Na niebie nad naszymi głowami rozgorzała bitwa. Kto wygra? Niebieskie chmury czy ich przeciwnicy?

  • Giants vs Dwarves Td
    Giants vs Dwarves Td
    Zagrano 10154 razy
  • Battle Cry :Age of mhyts
    Battle Cry :Age of mhyts
    Zagrano 761 razy
    • Cloud Wars
      Cloud Wars
      Zagrano 910 razy

      Między tymi zwariowanymi chmurami zaraz wybuchnie wojna. Czy pomożesz zwyciężyć tym niebiańskim wojownikom?

    • Mario Giant Journey
      Mario Giant Journey
      Zagrano 56692 razy

      W tej grze Mario, Luigi i księżniczka Peach muszą pracować jako zespół, aby w każdym etapie dotrzeć do wyjścia! Steruj z osobna każdą postacią, a każde z nich musi pomagać pozostałym, aby dotrzeć do drzwi. Pamiętaj, aby połączyć ich w zgraną drużynę i stworzyć z nich Gigantycznego Mario!

    • Monster Battle
      Monster Battle
      Zagrano 800 razy

      Tylko Kopciuszek może uratować księcia. Pomóż jej rozwiązać zagadki i pokonać potwory w tym niebezpiecznym królestwie.

    • Refugees
      Refugees
      Zagrano 752 razy

      Te postacie próbują przeżyć w mieście pełnym niebezpieczeństw. Jak długo uda ci się utrzymać je przy życiu?

    • Brave Shorties
      Brave Shorties
      Zagrano 2783 razy

      Właśnie porwano córkę króla. Uratować ją mogą tylko ci mali rycerze!

    • First Day at School
      First Day at School
      Zagrano 1195 razy
    • Frozen Islands: New Horizons
      Frozen Islands: New Horizons
      Zagrano 10286 razy

      Ci dumni Wikingowie właście wrócili z epickiej podróży. Chcą wreszcie odprężyć się i najeść podczas wielkiej uczty. Niestety, król ma inne plany! Znalazł właśnie mapę ze skarbem i jest gotów wyruszyć na spotkanie kolejnej przygody. Smakowity indyk i orzeźwiający miód pitny będą musiały poczekać. Dołącz do zuchwałej drużyny Wikingów i podejmij walkę, podróżując przez wszystkie oceany świata.

    • Delicious Cortex
      Delicious Cortex
      Zagrano 454 razy

      Przejmij kontrolę nad niewielką armią zombie i pokaż swoim wrogom, kto tu rządzi!

    • Dracula Boom
      Dracula Boom
      Zagrano 544 razy

      Najpotężniejszy wampir na świecie ma ostatnio sporo wolnego czasu. Dlatego zamierza zrobić zamieszanie na tych dożynkach. Ty na szczęście jesteś jednym z najlepszych pogromców potworów. Rzucaj bombami z wody święconej i inną bronią ze swojego plecaka. Pora dać Drakuli nauczkę, której długo nie zapomni!

    • Specter Knight
      Specter Knight
      Zagrano 1007 razy

      Powstań, dzielny rycerzu! Twoje królestwo znowu cię potrzebuje. Czy pokonasz Maji, złego czarownika?

    • Temple of Knowledge
      Temple of Knowledge
      Zagrano 599 razy

      Jeśli chcesz odkryć tajemnice tej świątyni, musisz stawić czoła zawiłym łamigłówkom.

    • Galaxy Siege 3
      Galaxy Siege 3
      Zagrano 4068 razy

      Przygotuj się na kolejną intergalaktyczną misję. Czy jesteś gotowy na kolejną kosmiczną podróż, pełną starć i potyczek?

Gry strategiczne wymagają planowania i szerokiego spojrzenia. Strategia to więcej niż logika. To dalekosiężny plan zdobycia dominacji i odniesienia sukcesu, czy w obronie wieży albo bazy, czy przy kierowaniu armią lub narodem, przy prowadzeniu polowania na wiedźmy lub kradzieży diamentów. Zacznijmy od rządzenia królestwami i armiami – mogą się one znajdować w różnych sceneriach, również w świecie fantazji, futurystycznym albo science fiction, historycznym albo zupełnie realistycznym. Czasem prowadzisz żołnierzy na bitwę, czasem musisz pokonać atakujące armie. Ale wojna nie musi być twoim jedynym celem. Istnieją również gry, które są czymś więcej niż tylko łamigłówkami – to zadania wymagające myślenia i planowania kilka kroków naprzód. Poćwicz planowanie i umiejętność krytycznego myślenia. Myśl długoterminowo, graj na różne sposoby. Nasze darmowe gry strategiczne pozwolą ci zostać mistrzem zupełnie za darmo! Pamiętaj, że cały czas dodajemy nowe gry.