Gry Strategia

  • Kowal Jack
    Kowal Jack
    Zagrano 131982 razy

    Kto ocali porwaną królewnę? Osioł i jego kudłaty pomocnik... to oczywiste!

  • Ukraść diamenty
    Ukraść diamenty
    Zagrano 60224 razy

    Obrabowanie tego muzeum nie będzie tak proste, jak się wydaje...

  • Pośpiech w królestwie
    Pośpiech w królestwie
    Zagrano 60867 razy

    Jesteś jednym z największych generałów w królestwie, a twoją specjalnością jest obrona za pomocą wież...

  • Strike Force Kitty League
    Strike Force Kitty League
    Zagrano 20394 razy

    Waleczne kotki są gotowe ponownie stanąć do walki w wielkiej bitwie przeciwko królestwu szopów! Wygraj bitwę, pozbądź się wrogów i oczywiście baw się dobrze!

  • Takeover
    Takeover
    Zagrano 118130 razy

    Zaprowadź pokój i pomyślność na nowo w królestwie. Stań do walki!

  • Plants vs Zombies
    Plants vs Zombies
    Zagrano 176321 razy

    Jako ogrodnik bądź gotowy mimo strachu: zombie nadchodzą i tylko kwiaty mogą je powstrzymać!

  • Potyczki z nieumarłymi
    Potyczki z nieumarłymi
    Zagrano 11416 razy

    Zbliżają się legiony nieumarłych. Obroń granice średniowiecznego królestwa przed napaścią.

  • Rosnące robale 2
    Rosnące robale 2
    Zagrano 20915 razy

    Który robal rano wstaje, temu krowa się dostaje.

  • Walki mutantów 2
    Walki mutantów 2
    Zagrano 19252 razy

    Weź udział w walce, odblokuj nowe geny i zobacz, czy pokonasz najsilniejsze mutanty na tej planecie w drugiej części gry Walki mutantów!

  • Age of War 2
    Age of War 2
    Zagrano 22842 razy

    Broń swojego zamku przed natrętnymi sąsiadami. Potrafią być naprawdę dokuczliwi!

  • Blitz Tactics
    Blitz Tactics
    Zagrano 16592 razy

    Czy zdołasz zdobyć wszystkie bazy wroga, unikając otwartego starcia z jego oddziałami?

  • Zombie: Gwiezdna wojna
    Zombie: Gwiezdna wojna
    Zagrano 22744 razy

    Te zombiaki zniszczyły ogród, a potem, jakby tego było mało, wzbiły się w niebo, by siać zniszczenie w twoim spokojnym życiu. Staw im czoła i wygraj!

  • Gniew Dzidzilli
    Gniew Dzidzilli
    Zagrano 7320 razy

    Ta mała jaszczura ma wielką ochotę na demolkę. Nie może się doczekać, kiedy zacznie siać zniszczenie!

  • Keeper Of The Grove 3
    Keeper Of The Grove 3
    Zagrano 21783 razy

    Hordy potworów chcą skraść twoje cenne protony. Broń swojej ojczyzny za wszelką cenę!

  • Xeno Tactic
    Xeno Tactic
    Zagrano 7263 razy

    Rozmieść działa tak, by pokonać obcych.

  • Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
    Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
    Zagrano 4783 razy

    Przygotuj się na dziką rozróbę w dżungli.

  • Giants vs Dwarves Td
    Giants vs Dwarves Td
    Zagrano 2887 razy
  • Dzień X: Podróż w czasie
    Dzień X: Podróż w czasie
    Zagrano 14583 razy

    Pomóż temu podróżującemu w czasie profesorowi, bo inaczej zjedzą go dinozaury!

  • Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Zagrano 5044 razy

    O nie! Te wesolutkie elfy są tylko pożywką dla robaków.

  • Małe karabiny
    Małe karabiny
    Zagrano 18832 razy

    Do boju, żołnierzu! W twoją stronę zmierza wróg.

  • Arena skarbów
    Arena skarbów
    Zagrano 4219 razy

    Weź udział w tej klasycznej wielkiej bitwie i przygotuj się na solidną dawkę adrenaliny.

  • Feudalism 2
    Feudalism 2
    Zagrano 7653 razy

    W tych wiekach mistrzostwo w posługiwaniu się bronią było kluczem do zdobycia władzy!

  • Frozen Islands: New Horizons
    Frozen Islands: New Horizons
    Zagrano 19939 razy

    Ci dumni Wikingowie właście wrócili z epickiej podróży. Chcą wreszcie odprężyć się i najeść podczas wielkiej uczty. Niestety, król ma inne plany! Znalazł właśnie mapę ze skarbem i jest gotów wyruszyć na spotkanie kolejnej przygody. Smakowity indyk i orzeźwiający miód pitny będą musiały poczekać. Dołącz do zuchwałej drużyny Wikingów i podejmij walkę, podróżując przez wszystkie oceany świata.

  • Age Of Defense 4
    Age Of Defense 4
    Zagrano 3584 razy

    Broń swojego domu we wciągającej grze na przeglądarki, Age of Defense 4. Odpieraj ataki wrogów rzucając w nich kamieniami, strzelając z łuku i przywołując potężnych sprzymierzeńców!

  • Wspaniały podbój
    Wspaniały podbój
    Zagrano 3548 razy

    Zła czerwona armia skradła twój cenny amulet! Spróbuj go odzyskać i daj im nauczkę!

  • Imperator
    Imperator
    Zagrano 9146 razy

    Stań na czele Cesarstwa Rzymskiego. Czy uda ci się podbić świat z pomocą tej potężnej armii?

  • Strategy Defence 3
    Strategy Defence 3
    Zagrano 9558 razy

    Trenuj żołnierzy, stawiaj wieże, użyj specjalnej broni i zniszcz zamek wroga.

  • Mario Giant Journey
    Mario Giant Journey
    Zagrano 3356 razy

    W tej grze Mario, Luigi i księżniczka Peach muszą pracować jako zespół, aby w każdym etapie dotrzeć do wyjścia! Steruj z osobna każdą postacią, a każde z nich musi pomagać pozostałym, aby dotrzeć do drzwi. Pamiętaj, aby połączyć ich w zgraną drużynę i stworzyć z nich Gigantycznego Mario!

  • School Wars
    School Wars
    Zagrano 4039 razy

    Klikaj na studentach by przemieścić ich na jednostki wroga i wygraj bitwę.

  • Witch Hunt Nooboo Mary
    Witch Hunt Nooboo Mary
    Zagrano 691 razy

    Nieznośni wieśniacy, strzeżcie się: zła wiedźma zrobi wszystko, aby osiągnąć swój cel.

  • Stacker War
    Stacker War
    Zagrano 11554 razy

    Orkowie myślą, że mogą w mgnieniu oka podbić twoje królestwo. Nie pozwolisz na to, prawda?

  • Ulica handlowa
    Ulica handlowa
    Zagrano 8226 razy

    Temu miasteczku przydałaby się ulica handlowa z prawdziwego zdarzenia. Czy pomożesz ekipie budowlanej taką zbudować?

  • Strategic Mayhem
    Strategic Mayhem
    Zagrano 6869 razy

    Jednostki wyruszą do boju natychmiast po tym, jak je wybierzesz... tak samo, jak jednostki wroga.

  • Wojny światowe
    Wojny światowe
    Zagrano 4536 razy

    Czy uda ci się podbić znajdujące się na mapie terytoria w iście imperialistycznym stylu i zaspokoić pragnienie władzy? Stwórz własną armię, wybierz liczbę graczy oraz daty bitew. Czy twoja strategia okaże się najlepsza i zapewni ci zwycięstwo w tej wojnie?

  • Jesteśmy robotami 2
    Jesteśmy robotami 2
    Zagrano 1305 razy

    Ułóż trzy takie same roboty jeden na drugim, aby usunąć je z ekranu w tej grze w stylu Tetris!

  • Rosnące robale 1
    Rosnące robale 1
    Zagrano 7353 razy

    Czy robaki mogą mieć wilczy apetyt? Bo ten tutaj z pewnością jest głodny...

    • Roboty przy pracy
      Roboty przy pracy
      Zagrano 4288 razy

      Te roboty są gotowe do pracy – czekają tylko na Twoje rozkazy!

    • Age Of Defense Mini 2
      Age Of Defense Mini 2
      Zagrano 7785 razy

      Podejmij walkę przeciwko wstrętnym jaskiniowcom i innym strasznym potworom podczas próby obrony królestwa w nowej grze Age of Defense Mini 2!

    • Royal Warfare 2
      Royal Warfare 2
      Zagrano 8621 razy

      Przejmij kontrolę w tej niesamowitej przeglądarkowej grze strategicznej! Będziesz godzinami przebywać w świecie fantazji, grając w Royal Warfare 2!

    • Biplane Bomber
      Biplane Bomber
      Zagrano 2794 razy

      Wykonaj misję dobrze, inaczej nie będzie już czego bronić...

    • Wściekłe pszczoły
      Wściekłe pszczoły
      Zagrano 5915 razy

      Te owady szykują się do walki. Przygotuj się do wielkiej bitwy z udziałem tych maleństw!

    • Starożytna planeta
      Starożytna planeta
      Zagrano 2897 razy

      Siądź za sterami tego międzygalaktycznego statku i przeżyj ekscytującą przygodę w dalekim kosmosie.

    • Azgard Tower Defense
      Azgard Tower Defense
      Zagrano 2094 razy

      Hordy straszliwych stworzeń napadły na twoją krainę. Obroń się za pomocą magicznych wież!

    • Duels Defence
      Duels Defence
      Zagrano 2206 razy

      Umieść swoje wieże w odpowiednich miejscach i postaraj się zlikwidować wszystkich wrogów.

    • Toy Defense
      Toy Defense
      Zagrano 14418 razy

      Może są z plastiku, ale potrafią wymierzyć śmiertelny cios! Rozmieść strategicznie swoich żołnierzy i działa, aby skutecznie bronić bazy w tej wciągającej grze obronnej.

    • Epic War 5
      Epic War 5
      Zagrano 2152 razy

      Walcz o zwycięstwo w kolejnej części popularnej gry Epic War! Królestwo potrzebuje twojej odwagi, aby odnieść zwycięstwo w walce ze złymi mocami!

    • Pełzająca obrona
      Pełzająca obrona
      Zagrano 2319 razy

      Ten mechaniczny wąż zrobi wszystko, by ochronić swoje gniazdo. Na szczęście ma do dyspozycji mnóstwo ulepszeń i czaderskich broni.

    • Crusader Defense: Pakiet poziomów 2
      Crusader Defense: Pakiet poziomów 2
      Zagrano 16715 razy

      Wróć do świata emocjonujących przygód i przygotuj się na kolejną serię elektryzujących walk. Zbierz swoje oddziały i broń miasta przed wrogami w tej grze o obronie wieży.

Gry strategiczne wymagają planowania i szerokiego spojrzenia. Strategia to więcej niż logika. To dalekosiężny plan zdobycia dominacji i odniesienia sukcesu, czy w obronie wieży albo bazy, czy przy kierowaniu armią lub narodem, przy prowadzeniu polowania na wiedźmy lub kradzieży diamentów. Zacznijmy od rządzenia królestwami i armiami – mogą się one znajdować w różnych sceneriach, również w świecie fantazji, futurystycznym albo science fiction, historycznym albo zupełnie realistycznym. Czasem prowadzisz żołnierzy na bitwę, czasem musisz pokonać atakujące armie. Ale wojna nie musi być twoim jedynym celem. Istnieją również gry, które są czymś więcej niż tylko łamigłówkami – to zadania wymagające myślenia i planowania kilka kroków naprzód. Poćwicz planowanie i umiejętność krytycznego myślenia. Myśl długoterminowo, graj na różne sposoby. Nasze darmowe gry strategiczne pozwolą ci zostać mistrzem zupełnie za darmo! Pamiętaj, że cały czas dodajemy nowe gry.