Gry Strategia

  • Kowal Jack
    Kowal Jack
    Zagrano 153660 razy

    Kto ocali porwaną królewnę? Osioł i jego kudłaty pomocnik... to oczywiste!

  • Cosmos Quest
    Cosmos Quest
    Zagrano 11406 razy

    Ta planeta wygląda, jakby nadal tkwiła w epoce kamienia łupanego. Czy jesteś gotowy pomóc jej się rozwinąć? Używaj z głową jej zasobów naturalnych, gdy tworzysz cywilizację, która przetrwa próbę czasu w tej wyjątkowej grze symulacyjnej?

  • Pośpiech w królestwie
    Pośpiech w królestwie
    Zagrano 51031 razy

    Jesteś jednym z największych generałów w królestwie, a twoją specjalnością jest obrona za pomocą wież...

  • Plants vs Zombies
    Plants vs Zombies
    Zagrano 174884 razy

    Jako ogrodnik bądź gotowy mimo strachu: zombie nadchodzą i tylko kwiaty mogą je powstrzymać!

  • Goodgame Gangster
    Goodgame Gangster
    Zagrano 243982 razy

    Ojciec chrzestny ma dla ciebie ofertę nie do odrzucenia...

  • Superhex.Io
    Superhex.Io
    Zagrano 229263 razy

    Czy uda Ci się zebrać komórki i stworzyć potężną sześciokątną podstawę w tej wymagającej grze io? Przekonaj się, czy potrafisz obronić swoje komórki przed wrogiem i zdobyć jak najwięcej terytorium.

  • Ukraść diamenty
    Ukraść diamenty
    Zagrano 16060 razy

    Obrabowanie tego muzeum nie będzie tak proste, jak się wydaje...

  • Takeover
    Takeover
    Zagrano 85469 razy

    Zaprowadź pokój i pomyślność na nowo w królestwie. Stań do walki!

  • Aquapolis
    Aquapolis
    Zagrano 37643 razy

    Grupa astronautów właśnie wróciła z międzygwiezdnych wojaży, a i oczom ukazała się katastrofa: cała planeta została zalana wodą. Pomóż im odkrywać zalany wodą świat w tej przygodowej grze online.

  • Strike Force Kitty League
    Strike Force Kitty League
    Zagrano 21679 razy

    Waleczne kotki są gotowe ponownie stanąć do walki w wielkiej bitwie przeciwko królestwu szopów! Wygraj bitwę, pozbądź się wrogów i oczywiście baw się dobrze!

  • Stellar Squad
    Stellar Squad
    Zagrano 149 razy

    Grupa niebezpiecznych hakerów włamała się do systemu bezpieczeństwa gigantycznego parku rozrywki położonego na odległej planecie. Teraz mogą oni sterować jego robotami i użyć ich przeciwko zwiedzającym. Zadanie dla Ciebie i Twojej drużyny elitarnych żołnierzy polega na obronie parku w tej futurystycznej grze akcji.

  • Walki mutantów 2
    Walki mutantów 2
    Zagrano 54533 razy

    Weź udział w walce, odblokuj nowe geny i zobacz, czy pokonasz najsilniejsze mutanty na tej planecie w drugiej części gry Walki mutantów!

  • Przeklęty skarb 2
    Przeklęty skarb 2
    Zagrano 8540 razy

    Bunt przeciwko ludzkości trwa - czy zdołasz ochronić swoje kamienie?

  • Dynamons World
    Dynamons World
    Zagrano 17137 razy

    Czy nadajesz się na to, aby zostać Kapitanem Dynamonów? Sprawdź, czy dasz radę poprowadzić te magiczne stworki do zwycięstwa, gdy zmierzą się ze sobą w tej grze na urządzenia mobilne.

  • Age of War 2
    Age of War 2
    Zagrano 27476 razy

    Broń swojego zamku przed natrętnymi sąsiadami. Potrafią być naprawdę dokuczliwi!

  • Potworne dni
    Potworne dni
    Zagrano 3208 razy

    Diaboliczny doktor zamierza wypuścić na wolność złowrogą siłę. Zapowiada się niezła zabawa!

  • Toy Defense
    Toy Defense
    Zagrano 21736 razy

    Może są z plastiku, ale potrafią wymierzyć śmiertelny cios! Rozmieść strategicznie swoich żołnierzy i działa, aby skutecznie bronić bazy w tej wciągającej grze obronnej.

  • Xeno Tactic
    Xeno Tactic
    Zagrano 7045 razy

    Rozmieść działa tak, by pokonać obcych.

  • Monster Craft 2
    Monster Craft 2
    Zagrano 1461 razy

    Czy dasz radę stworzyć idealny zespół potwornych wojowników? Lepiej się pospiesz, zaraz zacznie się następna bitwa!

  • Conflict of Nations
    Conflict of Nations
    Zagrano 8396 razy

    W tej wojskowej grze strategicznej areną walki jest cały świat. Czy chcesz dokonać inwazji Wielkiej Brytanii lub wysłać armię za morze? Jeśli chcesz opanować całą planetę, a przy tym zjednać serca nowych obywateli, będziesz potrzebować sprytnej taktyki.

  • Cloud Wars: Sunny Day
    Cloud Wars: Sunny Day
    Zagrano 6335 razy

    Na niebie nad naszymi głowami rozgorzała bitwa. Kto wygra? Niebieskie chmury czy ich przeciwnicy?

  • Feudalism 2
    Feudalism 2
    Zagrano 6011 razy

    W tych wiekach mistrzostwo w posługiwaniu się bronią było kluczem do zdobycia władzy!

  • Shopping Street
    Shopping Street
    Zagrano 1553 razy

    Zatłoczone centra handlowe są takie irytujące... chyba że jesteś sprzedawcą!

  • Goodgame Empire
    Goodgame Empire
    Zagrano 698318 razy

    Zmiażdż swoich wrogów i podbijaj świat - zamek za zamkiem!

  • Gods of Arena
    Gods of Arena
    Zagrano 8774 razy

    Wracasz na swoją ziemię i dowiadujesz się, że zmarł Twój ojciec, który nie zostawił ci ani grosza w spadku. Przywrócisz honor swej rodzinie w tej grze akcji? Zbierz grupę mocarnych gladiatorów i przygotuj się na podbicie aren w całym cesarstwie. Dasz radę poprawić sposób walki gladiatorów przy pomocy potężnych zbroi i broni, które możesz zakupić podczas podróży?

  • Zombie: Gwiezdna wojna
    Zombie: Gwiezdna wojna
    Zagrano 12649 razy

    Te zombiaki zniszczyły ogród, a potem, jakby tego było mało, wzbiły się w niebo, by siać zniszczenie w twoim spokojnym życiu. Staw im czoła i wygraj!

  • Pickle i Peanut: Szaleństwo Mjärt Mart
    Pickle i Peanut: Szaleństwo Mjärt Mart
    Zagrano 2481 razy

    Pickle i Peanut przeżywają kolejną przygodę w grze Szaleństwo Mjärt Mart! Mr. Mjärt musi ubić mleko na ser, ale ma za dużo mleka! Ulepsz swoje umiejętności ubijania dzięki pomocy Pickle'a i Peanuta. Ubijanie mleka nigdy nie było takie zabawne!

  • Blitz Tactics
    Blitz Tactics
    Zagrano 5752 razy

    Czy zdołasz zdobyć wszystkie bazy wroga, unikając otwartego starcia z jego oddziałami?

  • Pan czterech żywiołów
    Pan czterech żywiołów
    Zagrano 3191 razy

    Tajemnica panowania nad czterema żywiołami jest w Twoich rękach - obroń swoją magiczną wyspę!

  • Potyczki z nieumarłymi
    Potyczki z nieumarłymi
    Zagrano 7269 razy

    Zbliżają się legiony nieumarłych. Obroń granice średniowiecznego królestwa przed napaścią.

  • Labirynt klejnotów
    Labirynt klejnotów
    Zagrano 1388 razy

    Jak daleko posuniesz się, aby odkryć prawdę? Uzbrój się w arsenał zaklęć i magicznych kul i przemierzaj mroczny, fantastyczny świat gry Labirynt klejnotów.

  • Dom wilków
    Dom wilków
    Zagrano 2112 razy

    Żaden dom nie przetrwa, jeśli nie będzie przygotowany do wojny i do rozwoju własnych ziem. W Domu wilków to ty rozbudowujesz swój dom, by był jeszcze mocniejszy i lepszy. Kieruj swoimi oddziałami, ucz je atakowania, polowania, naprawy budynków i poszukiwania zasobów. Zostań przywódcą hordy, z którą nikt nie wygra!

  • Duels Defence
    Duels Defence
    Zagrano 2619 razy

    Umieść swoje wieże w odpowiednich miejscach i postaraj się zlikwidować wszystkich wrogów.

  • Dowódca batalionu 2
    Dowódca batalionu 2
    Zagrano 6917 razy

    Ty kontra milion wrogów. Łatwizna! Chwyć za broń i bierz się do roboty.

  • Epic War 5
    Epic War 5
    Zagrano 1449 razy

    Walcz o zwycięstwo w kolejnej części popularnej gry Epic War! Królestwo potrzebuje twojej odwagi, aby odnieść zwycięstwo w walce ze złymi mocami!

  • Papa's Sushiria
    Papa's Sushiria
    Zagrano 192483 razy

    During a tour of Papa’s newest restaurant, you accidentally broke his very expensive Fortune Kitty. You’ll need to work a few shifts in order to pay for the damage in this time management game. Jump behind the counter, put on an apron and help Papa’s customers as fast as you can. You’ll need to make them sushi, bubble tea and much more!

    • Dzień X: Podróż w czasie
      Dzień X: Podróż w czasie
      Zagrano 8440 razy

      Pomóż temu podróżującemu w czasie profesorowi, bo inaczej zjedzą go dinozaury!

    • Wojna morska
      Wojna morska
      Zagrano 6671 razy

      Ta słynna gra planszowa jest teraz w całkiem nowej odmianie. Zarządzaj swoją flotą i atakuj oddziały nieprzyjaciela, czekając na odpowiedni moment na atak z powietrza. Czy uda Ci się zatopić jego statki, zanim ten los spotka Ciebie w tej grze online?

    • Sierra 7
      Sierra 7
      Zagrano 4195 razy

      Broń gotowa, instrukcje są, więc czas rozpocząć misję i pokonać wroga. Tylko my możemy utrzymać spokój w kraju; jeśli to konieczne, nawet siłą! Sierra 7 to najwspanialsza strzelanka internetowa, w której świat gry oglądany jest oczami jej bohatera.

    • 1941 Frozen Front
      1941 Frozen Front
      Zagrano 7877 razy

      Przenieś się w czasie do II wojny światowej w tej pierwszorzędnej, wojennej grze strategicznej. Czy potrafisz przeprowadzić bataliony czołgów przez mroźne przestworza Rosji i pokonać wrogów?

    • Strategic Mayhem
      Strategic Mayhem
      Zagrano 4706 razy

      Jednostki wyruszą do boju natychmiast po tym, jak je wybierzesz... tak samo, jak jednostki wroga.

    • Blocker.io
      Blocker.io
      Zagrano 12018 razy

      W tej niesamowitej grze wieloosobowej możesz wcielić się w rolę bandyty, wojownika lub innej potężnej postaci. Walcz z potworami i zbieraj cenne przedmioty, mierząc się z wieloma przeciwnikami z całego świata.

    • Starożytna planeta
      Starożytna planeta
      Zagrano 2030 razy

      Siądź za sterami tego międzygalaktycznego statku i przeżyj ekscytującą przygodę w dalekim kosmosie.

    • Feudalism
      Feudalism
      Zagrano 8617 razy

      Kupuj i sprzedawaj broń i zbroje, zarządzaj swoimi wojskami i wygraj bitwę!

    • Wojny kontynentalne
      Wojny kontynentalne
      Zagrano 836 razy

      Między kontynentami trwa wojna! Twoim celem jest podbój całego świata!

    • Knighttron
      Knighttron
      Zagrano 668 razy

      Knighttron is a tactical RPG game. Take the role of a hero as he wakes up with amnesia in a world infested with dark magic. Your job is to guide the hero in his journey to recover his memories while battling through hordes of aggressive enemies. Fight, trade, loot and complete quests to enlist the support of new allies. Who knows what secrets lay hidden in this world? Enjoy hours of exciting game play in this curious world of both might & magic. Control parties of up to three characters in this turn-based strategy adventure!

    • Rosnące robale 2
      Rosnące robale 2
      Zagrano 7715 razy

      Który robal rano wstaje, temu krowa się dostaje.

    • Małe karabiny
      Małe karabiny
      Zagrano 7545 razy

      Do boju, żołnierzu! W twoją stronę zmierza wróg.

Liczy się plan

Inteligencja i spryt przydają się w życiu. Rozwijaj te cechy w naszych grach strategicznych! Ucz się analizować sytuację i podejmować przemyślane decyzje – nie jedną, a dziesięć naraz, i to na kilka ruchów naprzód. Na Gry.pl taka nauka to sama przyjemność! Koncentruj się na odniesieniu zwycięstwa, a Twoje szare komórki same będą się mnożyć i wzmacniać.

Znajdziesz tu mnóstwo strategii online różnego rodzaju i gatunku. Oczywiście główna i najpopularniejsza kategoria to gry wojenne. Przejmuj bazy wroga na kolejnych planszach Blitz Tactics, wkraczaj na terytoria nieprzyjaciela w Wojnach światowych lub odgrywaj historyczne konflikty w New World Empires. 

Przenieś się do czasów średniowiecza w grze Feudalism i zbuduj potęgę swojej armii, kupując uzbrojenie i werbując żołnierzy, żeby dokonywać kolejnych podbojów. Z kolei w Sparta: War Of Empires musisz obronić miasto przed zbliżającymi się oddziałami króla Kserksesa. Dzięki pięknej i szczegółowej grafice poczujesz się w tej grze jak w czasach antycznych! Chcesz założyć na głowę wieniec laurowy i zostać rzymskim cesarzem? Włącz Imperatora i walcz o dominację w basenie Morza Śródziemnego, uzyskując kontrolę nad połaciami Europy i Afryki.

Jeśli wolisz czasy bardziej współczesne, wybierz się na front wschodni II wojny światowej w 1941 Frozen Front i sprawdź, jak sobie poradzisz ze swoimi oddziałami pancernymi w surowych warunkach rosyjskiej zimy. Chcesz się przenieść do przyszłości? W Battle For the Galaxy będziesz eksplorować kosmos, rozbudowując swoje bazy na nowych planetach. Spodziewaj się gorącego powitania tubylców – na przykład ogniem rakietowym. Jeśli należysz do miłośników fantasy, włącz Keeper of the Grove i rzuć się w wir walki z udziałem różnych niesamowitych stworów i postaci. Nie daj sobie odebrać protonów!

Strategiczne potyczki nie są tylko domeną ludzi – w świecie zwierząt też trwa zacięta rywalizacja. Włącz Wściekłe pszczoły i tocz wielkie bitwy z innymi owadami, rzucając do boju coraz to liczniejsze oddziały. Prawdziwy strateg przygotowany jest na wszystko – przećwicz warianty na wypadek konfliktu roślin i nieumarłych w Plants vs. Zombies. A jeśli chcesz połączyć strategię z akcją, wciel się w złodzieja w Ukraść diamenty lub rusz do boju w grze Miejska twierdza 3: Oblężenie dżungli.

Myśl strategicznie na Gry.pl – za darmo i online!