Gry Strategia

  • Kowal Jack
    Kowal Jack
    Zagrano 147175 razy

    Kto ocali porwaną królewnę? Osioł i jego kudłaty pomocnik... to oczywiste!

  • Pośpiech w królestwie
    Pośpiech w królestwie
    Zagrano 59063 razy

    Jesteś jednym z największych generałów w królestwie, a twoją specjalnością jest obrona za pomocą wież...

  • Takeover
    Takeover
    Zagrano 122339 razy

    Zaprowadź pokój i pomyślność na nowo w królestwie. Stań do walki!

  • Ukraść diamenty
    Ukraść diamenty
    Zagrano 62412 razy

    Obrabowanie tego muzeum nie będzie tak proste, jak się wydaje...

  • Plants vs Zombies
    Plants vs Zombies
    Zagrano 180101 razy

    Jako ogrodnik bądź gotowy mimo strachu: zombie nadchodzą i tylko kwiaty mogą je powstrzymać!

  • Rosnące robale 2
    Rosnące robale 2
    Zagrano 22643 razy

    Który robal rano wstaje, temu krowa się dostaje.

  • Kingdom Rush: Frontiers
    Kingdom Rush: Frontiers
    Zagrano 91669 razy

    O nie! Zaatakowano Hammerhead! Obejmij dowództwo nad królewskimi wojskami i pokaż wrogom, kto tu rządzi.

  • Potyczki z nieumarłymi
    Potyczki z nieumarłymi
    Zagrano 12056 razy

    Zbliżają się legiony nieumarłych. Obroń granice średniowiecznego królestwa przed napaścią.

  • Walki mutantów 2
    Walki mutantów 2
    Zagrano 15468 razy

    Weź udział w walce, odblokuj nowe geny i zobacz, czy pokonasz najsilniejsze mutanty na tej planecie w drugiej części gry Walki mutantów!

  • Strike Force Kitty League
    Strike Force Kitty League
    Zagrano 23652 razy

    Waleczne kotki są gotowe ponownie stanąć do walki w wielkiej bitwie przeciwko królestwu szopów! Wygraj bitwę, pozbądź się wrogów i oczywiście baw się dobrze!

  • Dowódca batalionu 2
    Dowódca batalionu 2
    Zagrano 14021 razy

    Ty kontra milion wrogów. Łatwizna! Chwyć za broń i bierz się do roboty.

  • Blitz Tactics
    Blitz Tactics
    Zagrano 16677 razy

    Czy zdołasz zdobyć wszystkie bazy wroga, unikając otwartego starcia z jego oddziałami?

  • Arena skarbów
    Arena skarbów
    Zagrano 4646 razy

    Weź udział w tej klasycznej wielkiej bitwie i przygotuj się na solidną dawkę adrenaliny.

  • Keeper Of The Grove 3
    Keeper Of The Grove 3
    Zagrano 14226 razy

    Hordy potworów chcą skraść twoje cenne protony. Broń swojej ojczyzny za wszelką cenę!

  • Feudalism
    Feudalism
    Zagrano 12495 razy

    Kupuj i sprzedawaj broń i zbroje, zarządzaj swoimi wojskami i wygraj bitwę!

  • Age of War 2
    Age of War 2
    Zagrano 24421 razy

    Broń swojego zamku przed natrętnymi sąsiadami. Potrafią być naprawdę dokuczliwi!

  • Toy Defense
    Toy Defense
    Zagrano 30751 razy

    Może są z plastiku, ale potrafią wymierzyć śmiertelny cios! Rozmieść strategicznie swoich żołnierzy i działa, aby skutecznie bronić bazy w tej wciągającej grze obronnej.

  • Dzień X: Podróż w czasie
    Dzień X: Podróż w czasie
    Zagrano 15722 razy

    Pomóż temu podróżującemu w czasie profesorowi, bo inaczej zjedzą go dinozaury!

  • Małe karabiny
    Małe karabiny
    Zagrano 19360 razy

    Do boju, żołnierzu! W twoją stronę zmierza wróg.

  • Roboty przy pracy
    Roboty przy pracy
    Zagrano 4835 razy

    Te roboty są gotowe do pracy – czekają tylko na Twoje rozkazy!

  • Gniew Dzidzilli
    Gniew Dzidzilli
    Zagrano 8966 razy

    Ta mała jaszczura ma wielką ochotę na demolkę. Nie może się doczekać, kiedy zacznie siać zniszczenie!

  • Stacker War
    Stacker War
    Zagrano 11955 razy

    Orkowie myślą, że mogą w mgnieniu oka podbić twoje królestwo. Nie pozwolisz na to, prawda?

  • Frozen Islands: New Horizons
    Frozen Islands: New Horizons
    Zagrano 21180 razy

    Ci dumni Wikingowie właście wrócili z epickiej podróży. Chcą wreszcie odprężyć się i najeść podczas wielkiej uczty. Niestety, król ma inne plany! Znalazł właśnie mapę ze skarbem i jest gotów wyruszyć na spotkanie kolejnej przygody. Smakowity indyk i orzeźwiający miód pitny będą musiały poczekać. Dołącz do zuchwałej drużyny Wikingów i podejmij walkę, podróżując przez wszystkie oceany świata.

  • Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Zagrano 4963 razy

    O nie! Te wesolutkie elfy są tylko pożywką dla robaków.

  • Starożytna planeta
    Starożytna planeta
    Zagrano 3029 razy

    Siądź za sterami tego międzygalaktycznego statku i przeżyj ekscytującą przygodę w dalekim kosmosie.

  • 1941 Frozen Front
    1941 Frozen Front
    Zagrano 32933 razy

    Przenieś się w czasie do II wojny światowej w tej pierwszorzędnej, wojennej grze strategicznej. Czy potrafisz przeprowadzić bataliony czołgów przez mroźne przestworza Rosji i pokonać wrogów?

  • Ulica handlowa
    Ulica handlowa
    Zagrano 9671 razy

    Temu miasteczku przydałaby się ulica handlowa z prawdziwego zdarzenia. Czy pomożesz ekipie budowlanej taką zbudować?

  • Xeno Tactic
    Xeno Tactic
    Zagrano 7751 razy

    Rozmieść działa tak, by pokonać obcych.

  • Imperator
    Imperator
    Zagrano 9706 razy

    Stań na czele Cesarstwa Rzymskiego. Czy uda ci się podbić świat z pomocą tej potężnej armii?

  • Rosnące robale 1
    Rosnące robale 1
    Zagrano 8164 razy

    Czy robaki mogą mieć wilczy apetyt? Bo ten tutaj z pewnością jest głodny...

  • Mario Giant Journey
    Mario Giant Journey
    Zagrano 1693 razy

    W tej grze Mario, Luigi i księżniczka Peach muszą pracować jako zespół, aby w każdym etapie dotrzeć do wyjścia! Steruj z osobna każdą postacią, a każde z nich musi pomagać pozostałym, aby dotrzeć do drzwi. Pamiętaj, aby połączyć ich w zgraną drużynę i stworzyć z nich Gigantycznego Mario!

  • Duels Defence
    Duels Defence
    Zagrano 2335 razy

    Umieść swoje wieże w odpowiednich miejscach i postaraj się zlikwidować wszystkich wrogów.

  • Jesteśmy robotami 2
    Jesteśmy robotami 2
    Zagrano 1290 razy

    Ułóż trzy takie same roboty jeden na drugim, aby usunąć je z ekranu w tej grze w stylu Tetris!

  • Strategy Defence 3
    Strategy Defence 3
    Zagrano 10197 razy

    Trenuj żołnierzy, stawiaj wieże, użyj specjalnej broni i zniszcz zamek wroga.

  • Strategic Mayhem
    Strategic Mayhem
    Zagrano 7743 razy

    Jednostki wyruszą do boju natychmiast po tym, jak je wybierzesz... tak samo, jak jednostki wroga.

  • Wściekłe pszczoły
    Wściekłe pszczoły
    Zagrano 6853 razy

    Te owady szykują się do walki. Przygotuj się do wielkiej bitwy z udziałem tych maleństw!

    • Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
      Miejska twierdza 3: Oblężenie w dżungli
      Zagrano 5909 razy

      Przygotuj się na dziką rozróbę w dżungli.

    • Wspaniały podbój
      Wspaniały podbój
      Zagrano 3317 razy

      Zła czerwona armia skradła twój cenny amulet! Spróbuj go odzyskać i daj im nauczkę!

    • Defensywa krzyżowca
      Defensywa krzyżowca
      Zagrano 5482 razy

      Wróg wkrótce zaatakuje. Każ łucznikom i rycerzom szybko zająć pozycje!

    • Elfy kontra potwory
      Elfy kontra potwory
      Zagrano 11639 razy

      Broń zamku przed hordami orków i potworów w tej grze na urządzenia mobilne i komputery.

    • Strategy Defence 4
      Strategy Defence 4
      Zagrano 7826 razy

      Kupuj żołnierzy, broń swoich wież i zniszcz wszystkie jednostki wroga.

    • Alliant - Defence of the Colony
      Alliant - Defence of the Colony
      Zagrano 3481 razy

      Aby ocalić nowy dom ludzi, aby zachować samą rasę ludzką, drużyna wojowników musi zmierzyć się z NIM.

    • Galaxy Siege 3
      Galaxy Siege 3
      Zagrano 2123 razy

      Przygotuj się na kolejną intergalaktyczną misję. Czy jesteś gotowy na kolejną kosmiczną podróż, pełną starć i potyczek?

    • Giants vs Dwarves Td
      Giants vs Dwarves Td
      Zagrano 3024 razy
    • School Wars
      School Wars
      Zagrano 4565 razy

      Klikaj na studentach by przemieścić ich na jednostki wroga i wygraj bitwę.

    • Księżycowa pustynia
      Księżycowa pustynia
      Zagrano 3612 razy

      W odległym świecie kiepsko uzbrojona grupa wyrzutków walczy o przeżycie ze złą siłą spoza galaktyki.

    • Shop Empire Underground
      Shop Empire Underground
      Zagrano 5294 razy

      Ziemia uległa przemianie, a wraz z nią życie ludzi, jednak nie zakupy! Odtwórz to doświadczenie na swój sposób w najnowszej grze Podziemne Królestwo Zakupów. Zbuduj ulubione rodzaje sklepów i zatrudnij do nich personel. Uważaj na złoczyńców, którzy mogą wszystko zepsuć!

    • Biplane Bomber
      Biplane Bomber
      Zagrano 3227 razy

      Wykonaj misję dobrze, inaczej nie będzie już czego bronić...

Gry strategiczne wymagają planowania i szerokiego spojrzenia. Strategia to więcej niż logika. To dalekosiężny plan zdobycia dominacji i odniesienia sukcesu, czy w obronie wieży albo bazy, czy przy kierowaniu armią lub narodem, przy prowadzeniu polowania na wiedźmy lub kradzieży diamentów. Zacznijmy od rządzenia królestwami i armiami – mogą się one znajdować w różnych sceneriach, również w świecie fantazji, futurystycznym albo science fiction, historycznym albo zupełnie realistycznym. Czasem prowadzisz żołnierzy na bitwę, czasem musisz pokonać atakujące armie. Ale wojna nie musi być twoim jedynym celem. Istnieją również gry, które są czymś więcej niż tylko łamigłówkami – to zadania wymagające myślenia i planowania kilka kroków naprzód. Poćwicz planowanie i umiejętność krytycznego myślenia. Myśl długoterminowo, graj na różne sposoby. Nasze darmowe gry strategiczne pozwolą ci zostać mistrzem zupełnie za darmo! Pamiętaj, że cały czas dodajemy nowe gry.