Gry Strategia

  • Age Of Steel
    Age Of Steel
    Zagrano 2080 razy

    Jesteś ostatnią nadzieją dla ludzkości, komendancie! Przejmij kontrolę nad tym posterunkiem i broń go przed siłami wroga. Wróg będzie cię atakować z każdej strony!

  • Atomowy atak
    Atomowy atak
    Zagrano 27 razy

    Złoczyńco, obroń swój nowiutki loch przed tym wstrętnym, szalejącym bohaterem!

  • Atak obcych
    Atak obcych
    Zagrano 244 razy

    Powstrzymaj atak kosmitów, używając swoich umiejętności i sprytu. Strategicznie używaj ataku i specjalnych umiejętności, by odblokować wszystkie trzy postaci.

  • Atak pingwinów TD
    Atak pingwinów TD
    Zagrano 574 razy

    Będziemy walczyć na plażach, na polach, na ulicach... nigdy się nie poddamy...pingwinom!

  • Battle Cry :Age of mhyts
    Battle Cry :Age of mhyts
    Zagrano 250 razy
  • Biplane Bomber
    Biplane Bomber
    Zagrano 3798 razy

    Wykonaj misję dobrze, inaczej nie będzie już czego bronić...

  • Cardinal Quest II
    Cardinal Quest II
    Zagrano 3322 razy

    Wybierz wojownika i przygotuj się do walki w tej oldskulowej grze przygodowej.

  • Czas Obrony
    Czas Obrony
    Zagrano 737 razy

    Najlepszym atakiem jest dobra obrona!

  • Epic War 5
    Epic War 5
    Zagrano 865 razy

    Walcz o zwycięstwo w kolejnej części popularnej gry Epic War! Królestwo potrzebuje twojej odwagi, aby odnieść zwycięstwo w walce ze złymi mocami!

  • Haker-duch
    Haker-duch
    Zagrano 590 razy

    Twój umysł został uwięziony w komputerowym świecie. Przygotuj się do walki.

  • Historia Miasmy
    Historia Miasmy
    Zagrano 35 razy

    Wykorzystaj moc swojego miecza i swoich ludzi, grając w tę przeglądarkową grę RPG. Nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia z tak strasznym potworem i tak potężną magią!

  • Island Defense
    Island Defense
    Zagrano 500 razy

    W tej najnowszej, bezpłatnej grze strategicznej Island Defense, twoim zadaniem jest obrona wyspy. Nadciągają piraci, którzy chcą zagarnąć twój skarb! Pokonaj ich za pomocą różnego rodzaju broni.

  • Infection Wars
    Infection Wars
    Zagrano 167 razy

    O to ciało zaraz rozpocznie się mikrowojna. Czy jesteś w stanie odeprzeć atak tych wszystkich zarazków?

  • Królewska liga
    Królewska liga
    Zagrano 508 razy

    Zostań zwycięzcą w rycerskim turnieju, a odziedziczysz Królestwo Kurestalu...

  • Kosmiczna ścieżka
    Kosmiczna ścieżka
    Zagrano 335 razy

    Wszechświat może być Twój! Przygotuj się na podbicie galaktyki!

  • K.U.L.I.
    K.U.L.I.
    Zagrano 7379 razy

    Dive into a dangerous post-apocalyptic world in this thrilling action shooter zombie game. Your goal is to survive, save others and rebuild civilisation. Shoot as many of the undead as possible and collect resources to complete daily missions. Upgrade your skills and weapons and battle your way through many levels. Can you find a cure and stop the infection or will you join the walking dead?

  • Labirynt klejnotów
    Labirynt klejnotów
    Zagrano 2115 razy

    Jak daleko posuniesz się, aby odkryć prawdę? Uzbrój się w arsenał zaklęć i magicznych kul i przemierzaj mroczny, fantastyczny świat gry Labirynt klejnotów.

  • Maganic Wars 2
    Maganic Wars 2
    Zagrano 1893 razy

    Wybierz kartę klikając na niej i wciśnij przycisk na środku pola gry by zacząć rozgrywkę.

  • Milion kościotrupów
    Milion kościotrupów
    Zagrano 606 razy

    Czy jesteś gotów, by powstrzymać milion kościotrupów? Ulepszaj swoją postać, zarządzaj zasobami i pokonaj złowrogą armię w tej zajmującej grze internetowej!

  • Mario Giant Journey
    Mario Giant Journey
    Zagrano 4829 razy

    W tej grze Mario, Luigi i księżniczka Peach muszą pracować jako zespół, aby w każdym etapie dotrzeć do wyjścia! Steruj z osobna każdą postacią, a każde z nich musi pomagać pozostałym, aby dotrzeć do drzwi. Pamiętaj, aby połączyć ich w zgraną drużynę i stworzyć z nich Gigantycznego Mario!

  • Monster Craft 2
    Monster Craft 2
    Zagrano 480 razy

    Czy dasz radę stworzyć idealny zespół potwornych wojowników? Lepiej się pospiesz, zaraz zacznie się następna bitwa!

  • Mistrzowie! Ostatnia obrona
    Mistrzowie! Ostatnia obrona
    Zagrano 432 razy

    Między królestwem a armią potworów stoi tylko grupka szalonych bohaterów. Wykorzystaj ich specjalne umiejętności i przygotuj się do walki w tej darmowej grze w stylu RPG.

  • Mysterious Treasures
    Mysterious Treasures
    Zagrano 144 razy

    Zaginiony skarb Kapitana Zielonobrodego został odnaleziony, jednak zdobycie go będzie nie lada wyzwaniem.

  • Przygoda w Zastavie
    Przygoda w Zastavie
    Zagrano 287 razy

    Od dłuższego czasu książę przebywa z dala od swojego królestwa, a tuż za nim podąża tajemnicza postać. Kto to może być? Przyłącz się do księcia w czasie jego powrotu w tej pasjonującej grze przygodowej.

  • Refugees
    Refugees
    Zagrano 52 razy

    Te postacie próbują przeżyć w mieście pełnym niebezpieczeństw. Jak długo uda ci się utrzymać je przy życiu?

  • Rosnące robale 2
    Rosnące robale 2
    Zagrano 21818 razy

    Który robal rano wstaje, temu krowa się dostaje.

  • Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Rosnące robale: Boże Narodzenie
    Zagrano 4483 razy

    O nie! Te wesolutkie elfy są tylko pożywką dla robaków.

  • Royal Offense 2
    Royal Offense 2
    Zagrano 6158 razy
  • Strategic Mayhem
    Strategic Mayhem
    Zagrano 7953 razy

    Jednostki wyruszą do boju natychmiast po tym, jak je wybierzesz... tak samo, jak jednostki wroga.

  • Strategy Defence 2
    Strategy Defence 2
    Zagrano 3402 razy

    Jako generał króla Fayli musisz dokonać zemsty na Królestwie Czarnego Konia za najazd na wasze terytorium!

  • Starożytna planeta
    Starożytna planeta
    Zagrano 3190 razy

    Siądź za sterami tego międzygalaktycznego statku i przeżyj ekscytującą przygodę w dalekim kosmosie.

  • Takeover
    Takeover
    Zagrano 123523 razy

    Zaprowadź pokój i pomyślność na nowo w królestwie. Stań do walki!

  • Tower Defence
    Tower Defence
    Zagrano 2740 razy

    Nie pozwól grupom potworów dotrzeć do zamku rozstawiając swoje działa blisko drogi.

  • Ziemie jałowe: Oblężenie
    Ziemie jałowe: Oblężenie
    Zagrano 1150 razy

    Na pustkowiu nigdy nie jest bezpiecznie, więc lepiej zbuduj system zabezpieczeń wykorzystując działa i strażników, aby ochronić swoją fortecę przed armią wroga. Ulepszaj swoją linię obrony, aby przeżyć jak najdłużej!

  • Arena skarbów
    Arena skarbów
    Zagrano 4997 razy

    Weź udział w tej klasycznej wielkiej bitwie i przygotuj się na solidną dawkę adrenaliny.

  • Battle For the Galaxy
    Battle For the Galaxy
    Zagrano 555 razy

    Kto zwycięży w tej wielkiej wojnie i zadecyduje o losach całej galaktyki? Przejmij stery nad swoimi siłami zbrojnymi, zbuduj bazy i walcz o przetrwanie w tej wojskowej grze strategicznej w czasie rzeczywistym.

    • Brave Shorties 2
      Brave Shorties 2
      Zagrano 92 razy

      Nadszedł czas, by po raz kolejny zebrać swoich wojowników! W tej grze online czeka na ciebie mnóstwo pasjonujących przygód w królestwie. Czy dasz radę pokonać potwory czyhające w każdej krainie?

    • Civilizations Wars: All Stars
      Civilizations Wars: All Stars
      Zagrano 4438 razy

      Play through a variety of time periods and settings as you march towards victory. In this cute but brutal, strategy game you must utilize your troops and spells to conquer the land. Level up your skills and units, ensuring that you will become even stronger in the oncoming battles.

    • Duels Defence
      Duels Defence
      Zagrano 2726 razy

      Umieść swoje wieże w odpowiednich miejscach i postaraj się zlikwidować wszystkich wrogów.

    • Dungeon Descender
      Dungeon Descender
      Zagrano 6419 razy

      description

    • Dom wilków
      Dom wilków
      Zagrano 1614 razy

      Żaden dom nie przetrwa, jeśli nie będzie przygotowany do wojny i do rozwoju własnych ziem. W Domu wilków to ty rozbudowujesz swój dom, by był jeszcze mocniejszy i lepszy. Kieruj swoimi oddziałami, ucz je atakowania, polowania, naprawy budynków i poszukiwania zasobów. Zostań przywódcą hordy, z którą nikt nie wygra!

    • Elona
      Elona
      Zagrano 77 razy

      Broń rodzinę i przyjaciół przed wściekłymi potworami w tej słodkiej pikselowej grze przeglądarkowej dla graczy w każdym wieku. Ładuj broń, graczu!

    • Forge of Empires
      Forge of Empires
      Zagrano 64893 razy

      Wkraczając do gry, otrzymujesz pod opiekę małą osadę z epoki kamienia. Twoim zadaniem jest rozwinięcie jej w imperium i śledzenie jej losów na przestrzeni wieków.

    • Giants vs Dwarves Td
      Giants vs Dwarves Td
      Zagrano 3256 razy
    • Imperia Online
      Imperia Online
      Zagrano 30814 razy

      Z grą Imperia Online przenosisz się do świata przed wynalezieniem prochu. To czas legendarnych wojowników, podbijających przepełnione bogactwem i zaawansowane gospodarczo królestwa. Czas zawierania potężnych sojuszy i pokonywania przeciwników, by zdobyć absolutną dominację na świecie.

    • Imperial Guardians
      Imperial Guardians
      Zagrano 306 razy

      Wyślij swoje oddziały, aby ochronić swój zamek i zebrać cenne surowce. Ulepszaj bohaterów w tej emocjonującej grze strategicznej i ocal swoje królestwo od zagłady!

    • Inwazja królików II
      Inwazja królików II
      Zagrano 616 razy

      Pomóż niesamowitemu panu Frostowi zniszczyć atakujące króliki za pomocą granatów, amunicji i chorób! Zdobywaj pieniądze za każdą pokonaną falę królików oraz ulepszenia, by kupić więcej amunicji, naprawiać zniszczone budynki, a nawet zatrudnić asystenta. W tej grze zabawa nigdy się nie kończy!

    • Legend Online
      Legend Online
      Zagrano 3638 razy

Gry strategiczne wymagają planowania i szerokiego spojrzenia. Strategia to więcej niż logika. To dalekosiężny plan zdobycia dominacji i odniesienia sukcesu, czy w obronie wieży albo bazy, czy przy kierowaniu armią lub narodem, przy prowadzeniu polowania na wiedźmy lub kradzieży diamentów. Zacznijmy od rządzenia królestwami i armiami – mogą się one znajdować w różnych sceneriach, również w świecie fantazji, futurystycznym albo science fiction, historycznym albo zupełnie realistycznym. Czasem prowadzisz żołnierzy na bitwę, czasem musisz pokonać atakujące armie. Ale wojna nie musi być twoim jedynym celem. Istnieją również gry, które są czymś więcej niż tylko łamigłówkami – to zadania wymagające myślenia i planowania kilka kroków naprzód. Poćwicz planowanie i umiejętność krytycznego myślenia. Myśl długoterminowo, graj na różne sposoby. Nasze darmowe gry strategiczne pozwolą ci zostać mistrzem zupełnie za darmo! Pamiętaj, że cały czas dodajemy nowe gry.