Gry Strategia

  • Imperial Guardians
    Imperial Guardians
    Zagrano 855 razy

    Wyślij swoje oddziały, aby ochronić swój zamek i zebrać cenne surowce. Ulepszaj bohaterów w tej emocjonującej grze strategicznej i ocal swoje królestwo od zagłady!

  • Deadly Neighbors 2
    Deadly Neighbors 2
    Zagrano 8765 razy

    Masz śmiertelnie niebezpiecznych sąsiadów! Weź broń i załóż swój bojowy ekwipunek, aby zniszczyć wrogów w tej zabawnej i pełnej akcji turowej grze przygodowej.

  • Grid of Defense
    Grid of Defense
    Zagrano 4933 razy

    W tej grze strategicznej z gatunku obrona wieży musisz zachować równowagę między obroną a atakiem. Rozmieść wieże na mapie i pokonaj nadchodzące siły wroga, zanim one zniszczą twoją bazę.

  • Civilization Wars 4: Potwory
    Civilization Wars 4: Potwory
    Zagrano 988 razy

    Wróć do ogarniętego wojną królestwa w tej ekscytującej strategii czasu rzeczywistego. Czeka na ciebie całe mnóstwo bohaterów, potworów i zombiaków. Do którego plemienia się przyłączysz?

  • Dragon Fortress
    Dragon Fortress
    Zagrano 3151 razy

    Wyślij smoka, aby zebrał skarby i cenne zasoby, których możesz użyć do ulepszenia swojego królestwa. Nie zapomnij go wyszkolić, aby stał się najpotężniejszym smokiem w tej grze!

  • Crusader Defense: Pakiet poziomów 2
    Crusader Defense: Pakiet poziomów 2
    Zagrano 9920 razy

    Wróć do świata emocjonujących przygód i przygotuj się na kolejną serię elektryzujących walk. Zbierz swoje oddziały i broń miasta przed wrogami w tej grze o obronie wieży.

  • Legend Online
    Legend Online
    Zagrano 3547 razy

  • Pośpiech w królestwie
    Pośpiech w królestwie
    Zagrano 12240 razy

    Jesteś jednym z największych generałów w królestwie, a twoją specjalnością jest obrona za pomocą wież...

  • Hex: Shards of Fate
    Hex: Shards of Fate
    Zagrano 0 razy

  • Mardek RPG: Rozdział 3
    Mardek RPG: Rozdział 3
    Zagrano 176 razy

    Minęło już sporo czasu od niesamowitego rozdziału 2. gry RPG Mardek. Po raz kolejny kraj jest w niebezpieczeństwie, więc wierni rycerze muszą go bronić!

  • Epic War 5
    Epic War 5
    Zagrano 4659 razy

    Walcz o zwycięstwo w kolejnej części popularnej gry Epic War! Królestwo potrzebuje twojej odwagi, aby odnieść zwycięstwo w walce ze złymi mocami!

  • Paper Craft Wars
    Paper Craft Wars
    Zagrano 1207 razy

    Przejmij bazy przeciwników i ich królestwa w tej grze 2D dla dzieci, Paper Craft Wars. Wyślij swoje oddziały do strategicznych lokacji i obroń je!

  • Walki mutantów 2
    Walki mutantów 2
    Zagrano 29691 razy

    Weź udział w walce, odblokuj nowe geny i zobacz, czy pokonasz najsilniejsze mutanty na tej planecie w drugiej części gry Walki mutantów!

  • Milion kościotrupów
    Milion kościotrupów
    Zagrano 5897 razy

    Czy jesteś gotów, by powstrzymać milion kościotrupów? Ulepszaj swoją postać, zarządzaj zasobami i pokonaj złowrogą armię w tej zajmującej grze internetowej!

  • Zombie: Gwiezdna wojna
    Zombie: Gwiezdna wojna
    Zagrano 40162 razy

    Te zombiaki zniszczyły ogród, a potem, jakby tego było mało, wzbiły się w niebo, by siać zniszczenie w twoim spokojnym życiu. Staw im czoła i wygraj!

  • Królewscy bohaterowie
    Królewscy bohaterowie
    Zagrano 7825 razy

    Walcz o honor i o swoje królestwo w tej niesamowitej, darmowej grze. Rekrutuj słynnych bohaterów i walcz z siłami zła, dążąc ku zwycięstwu!

  • Labirynt klejnotów
    Labirynt klejnotów
    Zagrano 15547 razy

    Jak daleko posuniesz się, aby odkryć prawdę? Uzbrój się w arsenał zaklęć i magicznych kul i przemierzaj mroczny, fantastyczny świat gry Labirynt klejnotów.

  • Inwazja królików: Edycja wielkanocna
    Inwazja królików: Edycja wielkanocna
    Zagrano 24412 razy

    Pomóż króliczemu wojownikowi Frostowi odeprzeć szturm królików za pomocą granatów, amunicji i śmiercionośnych wirusów! Zarabiaj pieniądze za każdą pokonaną falę królików i kupuj dodatkową amunicję, ulepszenia i naprawy! Zdobądź więcej gotówki dzięki wielkanocnym pisankom i odblokuj 48 trofeów, aby otrzymać więcej dodatków! Uwaga: w grze występują niecenzuralne słowa i akty przemocy wobec królików!

  • Tawerna bohaterów
    Tawerna bohaterów
    Zagrano 3408 razy

    Władca magicznego królestwa Ambalans zginął i teraz toczy się zacięta walka o przejęcie jego tronu! Przygotuj się do pojedynku w tej pełnej akcji grze!

  • Plan Evo
    Plan Evo
    Zagrano 1530 razy

    Zaawansowana rasa kosmitów zaatakowała Ziemię i planuje poddać cywilizację modyfikacji genetycznej! Dobrze zaplanuj proces ewolucji, zarządzając zasobami w tej wesołej grze symulacyjnej.

  • Ziemie jałowe: Oblężenie
    Ziemie jałowe: Oblężenie
    Zagrano 15932 razy

    Na pustkowiu nigdy nie jest bezpiecznie, więc lepiej zbuduj system zabezpieczeń wykorzystując działa i strażników, aby ochronić swoją fortecę przed armią wroga. Ulepszaj swoją linię obrony, aby przeżyć jak najdłużej!

  • Elona
    Elona
    Zagrano 1701 razy

    Broń rodzinę i przyjaciół przed wściekłymi potworami w tej słodkiej pikselowej grze przeglądarkowej dla graczy w każdym wieku. Ładuj broń, graczu!

  • Widmowe imperium
    Widmowe imperium
    Zagrano 518 razy

    Nadciągają oddziały króla Rozenkreuza i twoje królestwo jest ich kolejnym celem. Na szczęście w tej darmowej grze online masz po swojej stronie widmową armię. Do broni!

  • Przygody w krainie dziwactw
    Przygody w krainie dziwactw
    Zagrano 1036 razy

    Sir Lancelot ma naprawdę zły dzień. Niechcący zabił swoją dziewczynę i król zesłał go do niebezpiecznej krainy. Pomóż mu wydostać się z tego bałaganu w tej średniowiecznej grze akcji.

  • Royal Warfare 2
    Royal Warfare 2
    Zagrano 3155 razy

    Przejmij kontrolę w tej niesamowitej przeglądarkowej grze strategicznej! Będziesz godzinami przebywać w świecie fantazji, grając w Royal Warfare 2!

  • Łuk templariuszy
    Łuk templariuszy
    Zagrano 1184 razy

    We wciągającej grze Łuk templariuszy twoim zadaniem jest bronić z honorem swojego zamku przed koszmarnymi stworzeniami, zrodzonymi w najmroczniejszych zakątkach otchłani!

  • Batalion: Potyczka
    Batalion: Potyczka
    Zagrano 1638 razy

    Broń ojczyzny przed atakującymi je siłami, taktycznie rozmieszczając oddziały w tej pełnej wyzwań grze strategicznej. Czy zdołasz wykonać misję całkowitego zniszczenia armii generała Mullera oraz podboju jego ziem?

  • Inwazja królików II
    Inwazja królików II
    Zagrano 5627 razy

    Pomóż niesamowitemu panu Frostowi zniszczyć atakujące króliki za pomocą granatów, amunicji i chorób! Zdobywaj pieniądze za każdą pokonaną falę królików oraz ulepszenia, by kupić więcej amunicji, naprawiać zniszczone budynki, a nawet zatrudnić asystenta. W tej grze zabawa nigdy się nie kończy!

  • Święty miecz
    Święty miecz
    Zagrano 4500 razy

    Wyposaż w broń swoją wielką armię i walcz z wrogami, tworząc najpotężniejszą siłę w świecie gry Święty miecz!

  • Owocowa obrona 5
    Owocowa obrona 5
    Zagrano 331 razy

    Po raz kolejny musisz bronić owoców przed wrogami w tej śmiesznej grze przeglądarkowej! Zdobywaj ulepszenia i walcz o zwycięstwo!

  • Bubble Tanks: Obrona wieży 2
    Bubble Tanks: Obrona wieży 2
    Zagrano 1365 razy

    Szalone potwory zaraz miną twoje wspaniałe wieże, więc musisz je ulepszyć, aby odeprzeć atak w tej ekscytującej grze Bubble Tanks: Obrona wieży 2.

  • Mistrzowie! Ostatnia obrona
    Mistrzowie! Ostatnia obrona
    Zagrano 302 razy

    Między królestwem a armią potworów stoi tylko grupka szalonych bohaterów. Wykorzystaj ich specjalne umiejętności i przygotuj się do walki w tej darmowej grze w stylu RPG.

  • Inkwizycja
    Inkwizycja
    Zagrano 13213 razy

    Maszeruj przed siebie w imię króla i ojczyzny w tej wspaniale opracowanej grze strategicznej! Hordy nieumarłych są nie do zatrzymania!

  • Gwiezdni intruzi
    Gwiezdni intruzi
    Zagrano 6587 razy

    Przygotuj swoją broń i zagraj w tę pełną akcji grę przeglądarkową z gatunku sci-fi! Dołącz do swojego oddziału, aby eliminować wrogów i chronić bazę.

  • Ultimate Tower
    Ultimate Tower
    Zagrano 5740 razy

    Defend your mighty kingdom in this exciting strategy game, Ultimate Tower! Plan ahead with upgrading your buildings and troops as the enemy marches closer!

  • Historia Miasmy
    Historia Miasmy
    Zagrano 968 razy

    Wykorzystaj moc swojego miecza i swoich ludzi, grając w tę przeglądarkową grę RPG. Nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia z tak strasznym potworem i tak potężną magią!

    • Aisleen
      Aisleen
      Zagrano 591 razy

      Poznaj świat pełen fantazji i cudów, ale strzeż się czyhających wszędzie złych potworów, które chcą wciągnąć cię w walkę na śmierć i życie! Zabierz ze sobą magiczną talię kart, aby je pokonać!

    • Arcuz II: Lochy
      Arcuz II: Lochy
      Zagrano 2765 razy

      Nieustraszony poszukiwaczu przygód! Zostań nowym bohaterem opanowanego przez potwory Arcuz, pokonaj ogarniętego żądzą władzy lorda Zarka i ocal świat od zagłady! Rozmawiaj z przyjaciółmi, zbieraj informacje i bierz udział w nowych, pełnych wyzwań misjach w sequelu Arcuz, popularnej gry strategicznej.

    • Święty skarb
      Święty skarb
      Zagrano 3881 razy

      Przemierzaj świat w tej fantastycznej przygodzie, odkrywaj mroczne lasy, straszne ruiny i ogromne zamki! Pora wyruszyć na pełną przygód misję w tej nowej, ekscytującej grze RPG!

    • Villainous
      Villainous
      Zagrano 6076 razy

      To bardzo oryginalna i całkiem nowa gra w anty-obronę wieży, w której wcielisz się w rolę wroga gier w obronę wieży i spróbujesz dotrzeć do wyjścia, unikając wież i chroniąc swoje jednostki!

    • Wojny światowe
      Wojny światowe
      Zagrano 8510 razy

      Czy uda ci się podbić znajdujące się na mapie terytoria w iście imperialistycznym stylu i zaspokoić pragnienie władzy? Stwórz własną armię, wybierz liczbę graczy oraz daty bitew. Czy twoja strategia okaże się najlepsza i zapewni ci zwycięstwo w tej wojnie?

    • Tower Adventure
      Tower Adventure
      Zagrano 12138 razy

      Obroń honor ojca i wypełnij swoje przeznaczenie w tej wielkiej przygodzie!

    • Największy bohater
      Największy bohater
      Zagrano 398 razy

      Twoje terytorium zostało zaatakowane przez potwory! Użyj swoich strategicznych zdolności, aby pokonać wrogów i odblokować trofea, które pozwolą ci na zwiększenie mocy i sił twojego bohatera.

    • Nekronator 2
      Nekronator 2
      Zagrano 5629 razy

      Przygotuj się na podjęcie ryzyka w świecie pełnym niebezpieczeństw i mrocznych fantazji w Nekronatorze 2! Zbierz swoje oddziały i utoruj sobie drogę do zwycięstwa!

    • Oddział Xeno
      Oddział Xeno
      Zagrano 5826 razy

      Obejmij dowództwo nad oddziałem robotów-marines i walcz z ksenomorfami oraz innymi wrogimi stworzeniami w tej strategii turowej 3D podobnej do gry Incubation. Czy jesteś gotów, żołnierzu?

    • Władcy Vandarii
      Władcy Vandarii
      Zagrano 2943 razy

      Król Nirvany wyzwał Edeniona na wojnę! Dołącz do armii Zur, sojusznika w armii przeznaczenia, i podbij zagarnięte zamki, przejmij zasoby wroga oraz walcz, powiększając swoje armie i zasoby.

    • Jesteśmy robotami 2
      Jesteśmy robotami 2
      Zagrano 2592 razy

      Ułóż trzy takie same roboty jeden na drugim, aby usunąć je z ekranu w tej grze w stylu Tetris!

    • Weseli superbohaterowie
      Weseli superbohaterowie
      Zagrano 2184 razy

      W tym mieście żyło się kiedyś wspaniale, ale banda podłych złoczyńców zmieniła je w miejsce rodem z koszmarów. Jego mieszkańcom przydałaby się pomoc w walce ze złem. Dołącz do grupy walczących po stronie dobra bohaterów w ich sekretnej bazie. Jesteś gotów, by pomóc im oczyścić miasto? Wybierz dla nich kilka oszałamiających rodzajów broni w tej klasycznej grze akcji!

Gry strategiczne wymagają planowania i szerokiego spojrzenia. Strategia to więcej niż logika. To dalekosiężny plan zdobycia dominacji i odniesienia sukcesu, czy w obronie wieży albo bazy, czy przy kierowaniu armią lub narodem, przy prowadzeniu polowania na wiedźmy lub kradzieży diamentów. Zacznijmy od rządzenia królestwami i armiami – mogą się one znajdować w różnych sceneriach, również w świecie fantazji, futurystycznym albo science fiction, historycznym albo zupełnie realistycznym. Czasem prowadzisz żołnierzy na bitwę, czasem musisz pokonać atakujące armie. Ale wojna nie musi być twoim jedynym celem. Istnieją również gry, które są czymś więcej niż tylko łamigłówkami – to zadania wymagające myślenia i planowania kilka kroków naprzód. Poćwicz planowanie i umiejętność krytycznego myślenia. Myśl długoterminowo, graj na różne sposoby. Nasze darmowe gry strategiczne pozwolą ci zostać mistrzem zupełnie za darmo! Pamiętaj, że cały czas dodajemy nowe gry.